Totaal aantal Berichten: 1429
- 2CV 2CV6
- Overig Mobylette
- C5 2.0 automaat
- Ami 8
- GS/GSA 1130 berline
- ID/DS 19b
@Han S. Ik vroeg me af.
Is het niet zo dat de inhoud van het tankje tussen + en - zoveel is als de inhoud van de remcilinders. Dan zou je theoretisch het waarschuwingslampje zien branden als de blokken en schoenen (echt) aan controle/vervanging toe zijn.
Ga je dan tussentijds bijvullen dan werkt dit systeem niet meer. Voor mij de reden om een dot systeem niet bij te vullen als het peil daalt. Maar misschien is anders?
VrGrJ
Altijd in voor een conseil Citroën.
Bij mijn Jag gaat het lampje al branden als de vloeistof nog geen centimeter onder de peilrand is gezakt.
We zijn op een maand na bijna een jaar verder met de koppeling en hij werkt nog prima met de krikolie.
Maar dit subforum gaat over de andere merken. Yuri heeft een Saab 96 gekocht, ik had ooit een Saab 99 en heb daar heel fijne herinneringen aan. Veel mee gereden op LPG en een prima auto.
Maar nu denk ik er over om een -hou je vast- om een Rolls Royce te kopen. Ik ben nu 82 jaar en ik moet opschieten en de bankrekening laat het toe.
Het lijkt me heel koel om een keer in je leven zo’n auto te bezitten, dus waarom niet? Of heeft iemand daar een andere mening over?