5 van de 8
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
Aanschaf C6 3.0 V6 (benzine)
caro-den
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 30-08-2012

- C6 (2005-2012) 3.0 V6 24V Exclusive
Gepost: 15 juni 2025 08:35 AM
  [ # 61 ]

Zo, even een bijna 3 jaar oud topic naar boven hijsen Smile

In 2022 was ik bezig met de aanschaf van een C6 benzine. Die aanschaf is toen niet doorgegaan en we hebben een E-C4 aangeschaft (fijne auto maar de EV-techniek beviel niet dus die is ingeruild op een Tesla Model Y, die wel heel erg goed bevalt qua EV-techniek. Ik hoop dat ik dit merk hier mag noemen haha)

Nu ben ik weer op zoek naar een leuke oldtimer of youngtimer ‘voor erbij’ maar waar ik stiekem (bijna) dagelijks in wil rijden. Mijn vrouw is verliefd geworden op een Volvo 240 Estate met airco (ja, zonder airco wil ik niet meer). Prachtige auto met slechts 350.000 op te teller. Vind ik ook erg leuk maar ik kwam al snel weer op een C6 uit.

En wat blijkt? De C6 waar we in 2022 in proefgereden hebben en die we bijna gekocht hadden, staat weer te koop bij dezelfde fijne dealer. In nog mooiere staat! Er is sindsdien slechts +/- 10.000 km. mee gereden. Staat nu op 222.000. De bumper met krassen is gespoten en het brein van de automaat is vervangen (of gereviseerd?), distributieriem is recent vervangen en er zitten 4 nieuw Michelin CrossClimate banden onder. De auto ziet er van binnen en van buiten uit om door een ringetje te halen en het onderhoud is op peil. Er wordt zelfs een half jaar garantie op de auto gegeven.

HELP! Advies gevraagd! Wat te doen? Een relatief betrouwbare (maar heel oude) Volvo kopen of voor de prachtige C6 gaan. Gezien dit een C6 forum is weet ik het antwoord waarschijnlijk wel. Maar toch wil ik vragen om een ‘niet-roze-wolk’-advies Smile

Huidige voertuigen in ons gezin: Citroën C6 3.0 V6 Exclusive, Tesla Model Y (2024), BMW Z4 E89 23i (2010), Citroën C1 (2019), Renault Twingo RS (2009).


Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19, AX, 2x Visa, DS5 HDi, Ë-C4 Shine.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43431
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 15 juni 2025 08:51 AM
  [ # 62 ]

Of je een C6 moet kopen kan ik je niet vertellen,  maar over de Volvo 240 kan ik je wel wat zeggen. Dat vind ik nog steeds een ontzettend over-rated auto. Het ding is vooral smal, iets waaraan je al kan merken dat het een ontwikkeling uit de jaren 60 is. Daarnaast is de zitpositie echt niet meer van deze tijd en is het ding traag. Als ‘t een 2 liter met airco is helemaal. Echt niet te doen. Een 2.3 gaat wat beter, maar man wat kan dat zuipen. Ja, is een tank, het blijft heel en onderhoud is goedkoop. Maar het kan rotten als een GSA en zuipen als een Amerikaan. Ik vond het enorm tegenvallen!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3945
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 15 juni 2025 10:23 AM
  [ # 63 ]

Een C6 “essence”:
Prachtige auto’s de laatste grote Citroen die er ooit gemaakt is, en gezien de huidige politiek van Stellantis zal dat niet meer veranderen.

Moet je er een kopen ? Dat kun je alleen zelf beantwoorden, maar wat ik nu zie:
- Het staat of valt met het onderhoud: In het verleden goed gedaan bespaart je een hoop ongemak, en geld, maar je moet ook in de toekomst kijken:
Je hebt een C6 -deskundige garage nodig, en die worden zeldzaam, want je moet zo’n auto echt goed kennen voor een goede probleem-diagnose. 
Daarnaast is de onderdelenvoorziening niet 100%, dat wil zeggen dat zo’n C6 soms langer bij de garage staat te wachten tot de onderdelen aankomen en gemonteerd kunnen worden. Alles is nog wel te krijgen denk ik, maar vandaag bestellen en morgen monteren, dat is al een groot probleem, tenzij de garage onderdelen op voorraad heeft, maar dat doen er maar 2 in Nederland.  “Gewoon” onderhoud is echt geen probleem, mar iets speciaals duurt meestal langer.  Goed te weten op voorhand.

Over die Volvo 240: Ik ken iemand die er vroeger een had en die zij simpelweg: It looks like a tank, and it drives like a tank…. Het verbruik is ook relatief hoog, met de aerodynamiek van een baksteen.
Over de opmerking van Waterman over het interieur: Dat is “echt Volvo”.
Van buiten is hij 172 cm breed, dat was toen normaal, maar de binnenruimte tussen de deuren is maar 143 cm, door de zeker voor vroeger relatief dikke deuren.
Dat wordt dus “knus” rijden naast elkaar, en daar moet je van houden. ( ongeveer even veel breedte binnen als een Golf van de eerste jaren). Een DS en CX doen dat aanzienlijk beter.

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
Ed P
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1245
Geregistreerd: 18-08-2010

- XM 2.5 TD Break
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Exclusive
- XM 2.5TD Break
Gepost: 15 juni 2025 10:30 AM
  [ # 64 ]

Zo te lezen wil je de c6…..
Even wat items op een rijtje:
- ken je de geschiedenis van het onderhoud;
- km stand?
- d-riem al vervangen?
- bekende kwaaltjes als fuseekogels enz al een keer aangepakt?
- v-bak tijdig gespoeld of al een nieuw brein geplaatst?
- ben je zelf handig en kun je kleine dingen zelf?
- kun je goed googelen en wil je zelf een keer zoeken naar onderdelen?
- of heb je een goede c6 specialist in de buurt?
- kun je een keer een financiële tegenvaller opvangen?
- kun je de auto met garantie kopen en in de garantieperiode de eventuele gebreken laten herstellen?


Andere vraag, waarom zou je je hart niet volgen? Als je graag een c6 wilt hebben…..

Wil je goedkoop rijden, lage wegenbelasting, laag brandstofverbruik, goedkoop onderhoud… dan zou ik het niet doen. Wil je graag in een c6 rijden, wat houd je tegen?

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2581
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 15 juni 2025 10:50 AM
  [ # 65 ]

Een aantal van die vragen, D-riem en bak, zijn al beantwoord, zie ik in z’n openingspost.

Wat rest is olielekkage van deze V6.
Dat kan door de “groene monsters” komen, die inmiddels op NFP staan, maar ook de krukas keerringen hebben niet het eeuwige leven.
En daar komt olielekkage op het nokkenas-huis bij, da’s een arbeids intensieve reparatie.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
Wessel
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 29
Geregistreerd: 06-09-2007

Gepost: 15 juni 2025 11:33 AM
  [ # 66 ]

Een C6 is een complexe auto die gedegen, kostbaar onderhoud vergt. Onderdelen zijn duur en inmiddels in een toenemend aantal, niet meer verkrijgbaar. Wat je er voor terugkrijgt zijn unieke rijeigenschappen en een ongeëvenaard comfort.
De Volvo heeft eenvoudige techniek en is goedkoper in onderhoud. Onderdelenvoorziening is prima. Wat je er voor terugkrijgt is een auto die hele matige rijeigenschappen heeft en duidelijk niet het veer- en geluidscomfort als uitgangspunt heeft. Wellicht is dat oncomfortabele voor jou geen issue, gezien jouw huidige wagenpark. Succes met de keuze!

Momenteel C6 3.0 Exclusive 2006- C4 Cactus Shine 110 2015 - C5X Hybrid Business plus 2022.

Geschiedenis: Visa Super E 1983 - 2CV Club 1984 -  BX 19 GT 1986 - Visa 11RE 1989 - BX 19 GTI 1989 - BX 14 1987 - BX 19 TZI 1989 - ZX Volcane 2.0i 1992 - Xantia 2.0 SX 1995 - Xantia Break 1.9 TD 1997 - Saxo VTS 1999 - Xantia Break 1.9 TD 1999 - Xsara Coupé 1.6 VTS 2001 - C5 2.0 HDI 2001 - C5 Break 2.0 HDI 2004 - C4 Coupé 2.0 VTS 2006 - C5 III 2.2 HDI 2008 - DS3 1.6 VTI 2011 - XM SX 2.0i 1995 - DSuper 5 1974 - DS5 eHDI 2012 - C5 III 2.0 HDI 2015 - C5 Aircross 1.2 Business 2019.

Profiel  
 
caro-den
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 30-08-2012

- C6 (2005-2012) 3.0 V6 24V Exclusive
Gepost: 15 juni 2025 04:10 PM
  [ # 67 ]
waterman schreef:

Of je een C6 moet kopen kan ik je niet vertellen,  maar over de Volvo 240 kan ik je wel wat zeggen. Dat vind ik nog steeds een ontzettend over-rated auto. Het ding is vooral smal, iets waaraan je al kan merken dat het een ontwikkeling uit de jaren 60 is. Daarnaast is de zitpositie echt niet meer van deze tijd en is het ding traag. Als ‘t een 2 liter met airco is helemaal. Echt niet te doen. Een 2.3 gaat wat beter, maar man wat kan dat zuipen. Ja, is een tank, het blijft heel en onderhoud is goedkoop. Maar het kan rotten als een GSA en zuipen als een Amerikaan. Ik vond het enorm tegenvallen!

Roest is inderdaad een probleem bij de 240. De auto die ik op het oog heb is helemaal roestvrij, ook de onderkant. Het gaat om een 2.3 automaat met airco. Zitpositie is inderdaad wat vreemd. Zeker voor mijn 2 meter lengte. Maar de stoelrail is te verlengen en dan lossen we dat probleem op. Er kan dan echter niemand meer achter mij zitten. Dat is in de C6 wel anders, wat een ruimte!

Huidige voertuigen in ons gezin: Citroën C6 3.0 V6 Exclusive, Tesla Model Y (2024), BMW Z4 E89 23i (2010), Citroën C1 (2019), Renault Twingo RS (2009).


Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19, AX, 2x Visa, DS5 HDi, Ë-C4 Shine.

Profiel  
 
caro-den
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 30-08-2012

- C6 (2005-2012) 3.0 V6 24V Exclusive
Gepost: 15 juni 2025 04:12 PM
  [ # 68 ]
Citroensmgz schreef:

Een C6 “essence”:
Prachtige auto’s de laatste grote Citroen die er ooit gemaakt is, en gezien de huidige politiek van Stellantis zal dat niet meer veranderen.

Moet je er een kopen ? Dat kun je alleen zelf beantwoorden, maar wat ik nu zie:
- Het staat of valt met het onderhoud: In het verleden goed gedaan bespaart je een hoop ongemak, en geld, maar je moet ook in de toekomst kijken:
Je hebt een C6 -deskundige garage nodig, en die worden zeldzaam, want je moet zo’n auto echt goed kennen voor een goede probleem-diagnose. 
Daarnaast is de onderdelenvoorziening niet 100%, dat wil zeggen dat zo’n C6 soms langer bij de garage staat te wachten tot de onderdelen aankomen en gemonteerd kunnen worden. Alles is nog wel te krijgen denk ik, maar vandaag bestellen en morgen monteren, dat is al een groot probleem, tenzij de garage onderdelen op voorraad heeft, maar dat doen er maar 2 in Nederland.  “Gewoon” onderhoud is echt geen probleem, mar iets speciaals duurt meestal langer.  Goed te weten op voorhand.

Over die Volvo 240: Ik ken iemand die er vroeger een had en die zij simpelweg: It looks like a tank, and it drives like a tank…. Het verbruik is ook relatief hoog, met de aerodynamiek van een baksteen.
Over de opmerking van Waterman over het interieur: Dat is “echt Volvo”.
Van buiten is hij 172 cm breed, dat was toen normaal, maar de binnenruimte tussen de deuren is maar 143 cm, door de zeker voor vroeger relatief dikke deuren.
Dat wordt dus “knus” rijden naast elkaar, en daar moet je van houden. ( ongeveer even veel breedte binnen als een Golf van de eerste jaren). Een DS en CX doen dat aanzienlijk beter.

Bedankt voor ede tips! We hebben meer auto’s dus wat langer wachten op onderdelen voor een C6 is geen probleem.

Haha, knus rijden is geen probleem!

Huidige voertuigen in ons gezin: Citroën C6 3.0 V6 Exclusive, Tesla Model Y (2024), BMW Z4 E89 23i (2010), Citroën C1 (2019), Renault Twingo RS (2009).


Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19, AX, 2x Visa, DS5 HDi, Ë-C4 Shine.

Profiel  
 
caro-den
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 30-08-2012

- C6 (2005-2012) 3.0 V6 24V Exclusive
Gepost: 15 juni 2025 04:16 PM
  [ # 69 ]
JW schreef:

Een aantal van die vragen, D-riem en bak, zijn al beantwoord, zie ik in z’n openingspost.

Wat rest is olielekkage van deze V6.
Dat kan door de “groene monsters” komen, die inmiddels op NFP staan, maar ook de krukas keerringen hebben niet het eeuwige leven.
En daar komt olielekkage op het nokkenas-huis bij, da’s een arbeids intensieve reparatie.

Groet,
JW

Dank, JW!

Ik heb de dealer waar de C6 te koop staat vanmorgen een bericht gestuurd om te weten of en waar er olie lekt en wat er recent opgelost is. Ik had de beruchte lekkage-plekken gevonden hier op het geweldige forum! Ook gevraagd naar meer recent onderhoud zoals bobines, fusees en andere ophangingsdelen.

Wat bedoel je met NFP?

Huidige voertuigen in ons gezin: Citroën C6 3.0 V6 Exclusive, Tesla Model Y (2024), BMW Z4 E89 23i (2010), Citroën C1 (2019), Renault Twingo RS (2009).


Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19, AX, 2x Visa, DS5 HDi, Ë-C4 Shine.

Profiel  
 
caro-den
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 30-08-2012

- C6 (2005-2012) 3.0 V6 24V Exclusive
Gepost: 15 juni 2025 04:22 PM
  [ # 70 ]
Ed P schreef:

Zo te lezen wil je de c6…..
Even wat items op een rijtje:
- ken je de geschiedenis van het onderhoud;
- km stand?
- d-riem al vervangen?
- bekende kwaaltjes als fuseekogels enz al een keer aangepakt?
- v-bak tijdig gespoeld of al een nieuw brein geplaatst?
- ben je zelf handig en kun je kleine dingen zelf?
- kun je goed googelen en wil je zelf een keer zoeken naar onderdelen?
- of heb je een goede c6 specialist in de buurt?
- kun je een keer een financiële tegenvaller opvangen?
- kun je de auto met garantie kopen en in de garantieperiode de eventuele gebreken laten herstellen?


Andere vraag, waarom zou je je hart niet volgen? Als je graag een c6 wilt hebben…..

Wil je goedkoop rijden, lage wegenbelasting, laag brandstofverbruik, goedkoop onderhoud… dan zou ik het niet doen. Wil je graag in een c6 rijden, wat houd je tegen?

Distributie en brein zijn al gedaan, inderdaad.

KM. stand is bijna 225K

Ik zou kleine dingen wel zelf kunnen maar ik ben verder niet heel technisch op autogebied. Zoeken op Google kan ik als de beste haha

De dealer waar de C6 te koop staat heeft er meerdere in onderhoud en ik woon op een half uur rijden van Oldenhage. Met Johan heb ik contact gehad om te vragen om een aankoopkeuring en toen hij hoorde om welke C6 het gaat en waar ie te koop staat gaf hij aan dat een aankoopkeuring niet nodig is. Toch fijn om te weten.

Gelukkig kan ik een financiële tegenvaller wel hebben. Dat is gelukkig niet het probleem. We hebben ook een BMW Z4 6-cilinder uit 2010 met 165K op de teller. Prachtige auto maar ook niet goedkoop in onderhoud. Hobbies kosten geld, zeg ik altijd maar Smile

 

Huidige voertuigen in ons gezin: Citroën C6 3.0 V6 Exclusive, Tesla Model Y (2024), BMW Z4 E89 23i (2010), Citroën C1 (2019), Renault Twingo RS (2009).


Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19, AX, 2x Visa, DS5 HDi, Ë-C4 Shine.

Profiel  
 
caro-den
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 30-08-2012

- C6 (2005-2012) 3.0 V6 24V Exclusive
Gepost: 15 juni 2025 04:32 PM
  [ # 71 ]

Ed P vroeg hierboven of we een financiële tegenvaller kunnen hebben. Nu is dat bij ons gelukkig geen probleem.

Maar dat neemt niet weg dat ik wel graag zou willen weten wat een goed onderhouden C6 benzine met 225K op de teller nu zo’n beetje kost aan jaarlijks onderhoud als je 15-20K per jaar rijdt. Ik weet dat het lastig schatten is…


Ons wagenpark:

Onze Tesla kost aan onderhoud bijna niets en zit nog in fabrieksgarantie. Echter de Tesla schrijft dan weer heel veel af.

De Z4 schrijft niet zoveel meer af, is in geweldige staat en heeft het afgelopen jaar aan onderhoud & reparatie (incl. grote beurt en 2 nieuwe voorbanden) een kleine 2000 euro gekost. Ik heb er zo’n 10-12K mee gereden.

Onze C1 is dan weer zo’n enorm goedkope auto om mee te rijden. Die hebben we nieuw gekocht en er staat nu 30K op de teller. Heeft z’n jaarlijkse beurten gehad en 2 nieuwe voorbanden. En jaarlijks ruitenwisserbladen. Gemiddeld misschien 300-400 euro per jaar. Echt geweldig!

Huidige voertuigen in ons gezin: Citroën C6 3.0 V6 Exclusive, Tesla Model Y (2024), BMW Z4 E89 23i (2010), Citroën C1 (2019), Renault Twingo RS (2009).


Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19, AX, 2x Visa, DS5 HDi, Ë-C4 Shine.

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2581
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 15 juni 2025 09:18 PM
  [ # 72 ]
caro-den schreef:

......
Wat bedoel je met NFP?

Dat staat voor: Ne fournissons plus, oftewel, niet meer leverbaar via de dealer.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
caro-den
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 30-08-2012

- C6 (2005-2012) 3.0 V6 24V Exclusive
Gepost: 15 juni 2025 10:51 PM
  [ # 73 ]

Ah, oke! Daar was ik al bang voor Smile

Maar de specialisten weten er hopelijk wel raad mee? Is er bijvoorbeeld een alternatief?

Huidige voertuigen in ons gezin: Citroën C6 3.0 V6 Exclusive, Tesla Model Y (2024), BMW Z4 E89 23i (2010), Citroën C1 (2019), Renault Twingo RS (2009).


Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19, AX, 2x Visa, DS5 HDi, Ë-C4 Shine.

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2581
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 15 juni 2025 11:42 PM
  [ # 74 ]

Het artikelnummer er van is 1920HE. Er is geen alternatief voor, alleen deze nokkenasversteller kan gebruikt worden.
Op het web wordt ‘ie hier en daar nog wel aangeboden, voor prijzen rond de € 300/stuk. Bij Ali voor rond de € 100/stuk

Het zijn “slijtage artikelen”, met beperkte levensduur.
En als ze kapot gaan kun je in heel korte tijd al je olie verliezen. Ik heb dat aan en lijve ondervonden, puur mazzel toen dat het nog net goed afgelopen is.
Kun je achterhalen wanneer ze voor het laatst vervangen zijn?

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
caro-den
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 30-08-2012

- C6 (2005-2012) 3.0 V6 24V Exclusive
Gepost: 16 juni 2025 07:10 AM
  [ # 75 ]

Bedankt JW! Wat een verhaal op het C5 forum! Mooi dat je de groene monsters uit elkaar gehaald hebt. Ik heb niet alle 34 pagina’s gelezen maar heb je dit destijds nog bij Citroën gemeld?

Ik heb de dealer gevraagd of er lekkage is op de bekende punten en daarbij ook gevraagd hoe het met de groene monsters staat.

Aangezien het een slijtage-deel dat niet meer leverbaar is, maak ik me wel zorgen voor de lange termijn. Als er geen alternatief is staat de mooie V6 binnen 60.000 km. stil en kan niet meer gerepareerd worden. Hmmm..

Huidige voertuigen in ons gezin: Citroën C6 3.0 V6 Exclusive, Tesla Model Y (2024), BMW Z4 E89 23i (2010), Citroën C1 (2019), Renault Twingo RS (2009).


Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19, AX, 2x Visa, DS5 HDi, Ë-C4 Shine.

Profiel  
 
 
5 van de 8
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook