Voor mijn restauratieproject ben ik op zoek naar een origineel interieur van een vroege Citroën CX 2200 (bouwjaar 1975 of 1976). Het gaat met name om de stoelen en eventueel de deurpanelen in de kenmerkende bekleding van dit model.
De blauwgroene bekleding van de CX 2200 is net iets anders dan die van de CX 2000: het betreft een dikkere, wat sterkere stof met een subtiel werkje erin – herkenbaar voor de eerste serie. Bij voorkeur in nette staat, maar ook incompleet of met gebruikssporen is bespreekbaar.
Alle tips, foto’s of aanbiedingen zijn welkom!
Alvast dank voor het meedenken.
⸻
Bekijk hier de advertentie in de markt
Deze bedoel je ? https://www.retromotor.co.uk/news/citroen-cx-1976-auction/
Niet dus ..... Zie foto advertentie
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ik krijg de waarschuwing dat die link een gevaarlijke webpagina is: URL >> Malvertising . Dat is een soort malware die via online advertenties wordt verspreid.
De verbinding daarmee wordt bij mij dan ook geblokkeerd.
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
de CX club heeft heel veel interieur liggen, ook van vroege CX-en.. Of DIT blauw er bij ligt weet ik niet, deze vorm herken ik wel.
De club heeft hoofd steunen in deze kleur,geen stoelen. Wel mogelijk zijpanelen maar dan moet je zelf komen kijken zoeken en beoordelen