Totaal aantal Berichten: 5521
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
En dan was het 26juni! De dag van hét concert van Linkin Park ( dat was enorm gaaf met Emily!) en het voorkeuren van de Xantia!
Op 13Augustus loopt de apk af, dus wou ik ze voorkeuren om te zien of er groten reparatiepunten er aan kwamen. Dan wou ik kijken, wat ik zelf ging doen. Of gedeeltelijk uitbesteden.
Maarre, alleen de remblokken en de stabilisatorstangen waren een opmerking! géén afkeur. Dus zodoende zonder problemen 2jarige apk erop!
De Xantia ,de Franse Toyota hoor ik men over de Xantia zeggen!
Inmiddels heb ik de Xantia precies een jaar, en ik ben erg blij dat ik de stap genomen had, om weer Citroën te gaan rijden. Het geeft mij afleiding in een moeilijke periode (privesfeer) en een langzame terugkeer in het Citroënwereldje.
En wat heb ik de Xantia onderschat. Ik ben eigenlijk een BX-liefhebber en had niks met een Xantia, maar dat is veranderd. Wat een onderschatte auto!
En wat ik leuk vind, is dat dit een echte vroegen Xantia is, vooral de Orga nr bevestigd dit:
De karakterbak (BX digit) was uniek, maar deze mag er ook zijn!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Oké de laatste update!
Sinds een tijdje heb ik de verstralers eronder gezet. Alleen nu nog aansluiten! Maar het smoelt ze goed!
De kabels zijn alvast aangelegd, en getest alleen nu nog definitief aansluiten. De originele mistschakelaar heb ik al.
Wordt vervolgt!
Citroën das très bien!!!

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Citroën das très bien!!!