problemen met verroeste motorsteun en subframedeel…voor mijn Jumpy / Expert uit 2003,
heb m in april gekocht zonder dat te zien, ook lastig schuin onder accu…stom maar APK was wel nieuw, maar die hebben t kennelijk ook niet gezien, bewust of onbewust:-/,
maar ok, voor de zekerheid wil ik t wel laten maken, lastig te vinden dat subframedeel, iemand suggestie?
voor mijn gevoel is het gewoon ontstaan door jarenlang lek via motorkap, want verder weinig roest aan deze bus.


































Totaal aantal Berichten: 15752
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Accuzuur is ook niet best voor plaatwerk.





























Totaal aantal Berichten: 10622
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Nee, dat gaf in m’n laatste CX een verotte accubak en dus afkeur bij de steekproef. Een beer van een vent stand er aan te rukken alsof hij de CX wou optillen
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Wat is dat voor een leiding die eronder loopt?
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.
Het verroestte deel is de ophanging vd versnellingsbak en is apart te vervangen. Als je goed kijkt op de foto zie je 2 M8 boutjes zijdelings in de chassisbalk zitten waar de steun mee vast zit, onder de accubak zitten er nog 2.
Als het toch los moet zou ik het ophangingsrubber vd versnellingsbak ook mee vervangen want dat ziet er aardig verweerd uit.
Overigens de leiding die onder de steun loopt lijkt me vd hydraulische koppeling te zijn.