Goedemorgen ik had een aantal vraagjes.
Ik was aan het kijken om diagbox te kopen op alie.
Nu kom ik er eigenlijk niet aan uit welke versie ik nu moet hebben want v.9.96 is de nieuwste maar heb ik daar wat aan voor mijn citroen c4 uit 2022 ?
Kun je ook bepaalde dingen activeren met deze software ? Bijvoorbeeld ontluchtingsstand op de sleutels automatisch de auto dicht laten gaan als hij uitgeschakeld is ? Heb wel de c4 met sleutel dus geen Keynes entrey

Totaal aantal Berichten: 10619
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Ik heb zelf 9.57. zoals wel meer mensen waarschijnlijk en ken de nieuwere versies dus niet.
Ja, je kunt er van alles mee instellen. Maar of wat jij noemt ingesteld kan worden weet ik niet.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Zonder keyless entry geen kans: Met een gewone sleutel zou je je buiten kunnen sluiten, een keyless entry system kan nagaan of de bestuurder nog in of buiten de auto is. Zonder dat dus geen mogelijkheid.
Als de 9.96 versie van diagbox recenter is dan 2021 ( die model C4 is vanaf 2020 op de markt ), dan werkt die wel op je C4.
Maar de vraag is wat wil je ? De meeste parameters kun je zelf instellen op de auto, en voor het gebruik van een Diagbox heb je tegenwoordig een abonnement op service citroen nodig voor een “recente auto”.
Daarnaast: Als je “zomaar” wat gaat instellen met een diagbox dan kun je wel eens onverwachte gevolgen krijgen, want dat is bedoeld voor geoefende gebruikers.
To err is human, not to err is divine.