2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
2cvMaarten aan de GS
dirkvdmei
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1207
Geregistreerd: 11-08-2009

- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Gepost: 17 september 2025 07:15 PM
  [ # 16 ]

Zeker heeft de afstand die de magazijnmedewerkers (vrijwilligers) moeten overbruggen invloed op de service. Denk vooral aan de reiskosten en de tijd die het kost. En…...wij vinden dat de hobbyist ook best zelf wat tijd kan investeren in het verkrijgen van de spullen voor zijn hobby. Wij zijn geen internetwinkel. Verder zijn wij ervan overtuigd dat wij goede waar leveren voor redelijke prijzen. Dat is bij webwinkels wel eens anders.

Profiel  
 
Jeroen Simons
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1434
Geregistreerd: 27-03-2011

- 2CV 2CV6
- Overig Mobylette
- C5 2.0 automaat
- Ami 8
- GS/GSA 1130 berline
- ID/DS 19b
Gepost: 17 september 2025 07:35 PM
  [ # 17 ]

Aanvullend op Dirk.
De magazijn opening is ook een moment waar GS/GSA liefhebbers elkaar ontmoeten en bijpraten. Ook over techniek en de bijbehorende uitdagingen. Met koffie en vaak ook koekjes. Soms rij ik er naartoe zonder dat ik iets nodig heb. Het is immers liefhebberij (oftewel hobby) met de GS/GSA.
Moet je van ver dan kan ik me voorstellen dat de reis je tegenhoud maar kom gerust naar een magazijn opening voor beleving (zoals dat tegenwoordig heet) en wat onderdelen die je nodig hebt.

VrGrJ
Altijd in voor een conseil Citroën.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook