Te koop: gestrand project! BX GTi 16V uit duitsland, geen roest aan de scharnieren voor, geen roest in de wielkast voor en achter, nog de originele uitlaatsteun , orgineel zonnedak, niet verkleurde bekleding. 167d. km op de teller. Er zat oorspronkelijk een beschadigd voorportier op de auto, daar heb ik een vervanger voor in de juiste kleurcode.
Ooit gekocht om goed door te lichten en van te genieten, de bx verdween in een hoekje en daar heeft ie de afgelopen 10jaar staan verstoffen. Een echte schuurvondst haha.
De inlaat is door mij gedemonteerd alsmede alles wat erom heen zit om goed bij de motor te kunnen dus dit zit er allemaal los bij, helemaal compleet. Motor liep in de eerste instantie bij aankoop niet, dit was een defecte bobine, liep daarna netjes, daar heb ik evt ook nog een filmpje van.
Ik heb een berg papierwerk erbij dat nodig is voor een nieuw kenteken aan te vragen aldus de RDW destijds, originele Duitse kenteken papieren zijn er niet bij.
Het wordt voor mij tijd om op te ruimen en plek te maken voor iets anders, teveel lopende projecten. Er is eventueel een berg nieuwe NOS onderdelen bij te kopen.
Buitenkansje en worden alleen maar meer waard.
Bekijk hier de advertentie in de markt

Totaal aantal Berichten: 6216
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Is het gegarandeerd dat de auto op kenteken gezet kan worden?
Hilko16TZI schreef:Is het gegarandeerd dat de auto op kenteken gezet kan worden?
De auto is niet gestolen, dat is in duitsland opgevraagd. De RDW checkt dat ook nogmaals bij aanvragen kenteken.
Herkomst is vastgelegd op papier, van wie ik hem gekocht heb met factuur en kopie ID en waar hij hem vandaan heeft.
Volgens de RDW in Roosendaal was dit voldoende om succesvol een kenteken aan te vragen.
De enige reden dat ik nog niet naar de RDW ben geweest met de auto is omdat ik de auto eerst rijklaar wilde maken..
Net nogmaals gebeld met de RDW: deze gegevens zijn nog steeds voldoende om direct een kenteken af te geven.
Dus nu nog goedkoop, als ik naar de keuring ga wordt het een andere prijs.
Knappe prijs.
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.