Ik heb een paar kleine probleempjes met betrekking tot de radio en geluidsinstellingen
1 ontvangst is niet echt goed bv bij Q-music maar ook andere zenders valt de zender weg of stoort enorm als ik naast andere auto’s staan (dus veel ijzer om mij heen )
ik vermoed een aarde probleem of antenne niet goed aangesloten op de radio (maar hoe kom ik bij de radio?)
2 geluidsinstellingen van bv verkeersinformatie
als deze berichten doorkomen staat continu de loudnes aan en is het dus zo zwaar qua geluid dat het vervormd
tijdens deze uitzending probeer ik elke keer de loudnes uit te zetten en te bevestigen en dat lukt maar dit wordt niet opgeslagen want de volgende melding is weer met loudnes
enig idee hoe ik dit blijvend kan aanpassen ?
ik hoor graag jullie aanbevelingen en mogelijke oplossingen
Originele radio ? Welke C4, uitvoering/jaar ?
Antenne heeft denk ik een versterker ergens, als die geen (goede) voeding krijgt dan is het signaal ook belabberd. Want dit lijkt gewoon op slecht antenne signaal.
To err is human, not to err is divine.
De radio bevindt zich achter het rechter kniepaneel (dat met het open vak erin). Met wat beleid trek je het zo los, vergelijkbaar met het paneel waarachter de zekeringenkast zit.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
het betreft een standaard uitvoering van de 82 Pk business uitvoering uit 2017
dus geen aanpassingen op enig gebied gedaan
ik zal de aansluitingen na gaan kijken
iemand ook enig idee hoe het komt dat de loudness elke keer aanstaat bij de verkeersinformatie ?