Bij het kunnen verwijderen en weer terugplaatsen van de remaccumulator heb ik de stang die loopt vanaf de bediening van de stuurversnelling naar de versnellingsbak losgehaald en verwijderd. Helaas niet goed gelabeld en gekeken hoe ik deze verwijderd heb. Deze stang heeft 2 flauwe bochten, maar uiteindelijk zijn de 2 uiteinden parallel aan elkaar
Nu wil ik dezxe weer terugplaatsen en heb ik 2 vragen:
- aan welke kant moet het korte rechte gedeelte komen?
- Hoe steek je deze het beste weer op zijn plaats? vanaf de versnellingsbak naar boven of vanaf boven naar de bak toe?
Totaal aantal Berichten: 104
Geregistreerd: 18-04-2023
- ID/DS ID19B
Heb laatst ook zoiets gehad, uiteindelijk de stang omgekeerd teruggemonteerd, omdat het beter paste. Ik denk niet dat het super belangrijk is.
Als je het onderdelen boek bekijkt zou je daar de voorkeursorientatie uit moeten kunnen halen (nummer 9)
Idylla, ID19B de l’annee 1967, Un schnouck comme aucun autre.
Totaal aantal Berichten: 10698
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Het verstelbare deel zit duidelijk bij de bak. Ook wel zo handig als je een keer de zaak moet verstellen.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 104
Geregistreerd: 18-04-2023
- ID/DS ID19B
het zat bij mij vermoedelijk verkeerd door een vroegere sleutelaar. Nu goed…;-) Ik heb busjes 10 en 7 vervangen (voor en achter) waren half vergaan en dus veel speling. Nu strak!
Idylla, ID19B de l’annee 1967, Un schnouck comme aucun autre.


