3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
2cvMaarten aan de GS
2cvMaarten
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1315
Geregistreerd: 30-04-2006

- 2CV 2cv6 special
Gepost: 09 december 2025 09:35 AM
  [ # 31 ]

Inmiddels zijn we weer wat verder en is de trekhaak onder de wagen vandaan:

Zier er al een stuk beter uit dan met trekhaak.

Kan ik meteen de ontzettend slecht geboorde gaten ontbramen en dichtlassen Grrrr

Daarna door met het volgende op het lijstje, de LPG installatie verwijderen.

Verdamper, bedrading, tank en tankframe, alles eruit. Maar dan kom je ook de ellende van een slecht geplaatste installatie tegen.


De beugels van het tankframe zaten zo ontzettend dik in de kit dat alles erachter weggerot is, dat wordt nog wat extra vers plaatmateriaal erin lassen.

Tijdens het verwijderen van de bekabeling kwam ik nog een slechte massakabel tegen, kan ik die meteen ook vervangen.

Maar goed, zonder tegenslag is het ook niet leuk, tenminste dat maak ik mezelf wijs…. Uiteindelijk komt het wel weer goed, kost alleen iets meer tijd. Volgende stap, tank eronder vandaan, slijpen en lassen, alles volspuiten met MS fett en dichtbouwen.

 

*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*

Profiel  
 
bibberkip
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 923
Geregistreerd: 10-09-2021

Gepost: 09 december 2025 01:08 PM
  [ # 32 ]

De rottigheid achter li-re   is een ‘‘producteigenschap’’  van de gs. Het kan véél erger.

meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook