Zoals ik in mijn voorstel topic heb gezegd:
“Goedenavond,
Vandaag heb ik mij weer een Citroën gekocht in Enschede. Een C3 1.4 Ligné. Wat rijdt dat fantastisch!
Heeft een grote hoeveelheid TLC nodig bij een hele lage km-stand. Is van 2004. 2 sleutels
Zijn er verder nog valkuilen of hinderingen die jullie mij kunnen geven, let hier of daar even op?”
Ik zal morgen even proberen een foto te snappen.
Wat ik tot nu toe al heb:
1) Gasveren kofferbak versleten
2) Diverse ding’s en doing’s rondom, oude opa zag het niet te best meer.
3) Koplampen dof en geel
4) Links geen geluid uit box, rechts wel (kan een instelling in de radio zijn…)
5) AB werkt niet, CV wel (ik heb er thuis meteen een nieuwe CR2016 ingeprakt, sleutel in contact en aan (zoals gebruikshandleiding zegt), ding wil echt niet meer werken…)
6) Linker spiegelkap zit een scheur in (deze is niet in kleur)
En ik heb natuurlijk meteen een Norev 1:43 variant besteld…
7) Citroën Key Card niet meer bij de auto
Totaal aantal Berichten: 10743
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Voor de doffe koplampen kun je het beste naar een auto materialen shop en vragen of ze daar iets voor hebben. Ik heb zelf goede ervaringen met Maguiar.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Ik ben daar nog even over aan het nadenken, maar ik zal het in mijn achterhoofd houden! Bedankt!
Vandaag mijn eigen radio erin gebouwd, helaas moet ik een nieuw pioneer kabeltje hebben, dus deze heb ik even “geleend” van de oude radio (waar geen oranje draad bij zit)
Toen heb ik toegang gevonden tot de speakerkap linkervoorportier box vast met 4 schroeven, stekker niet aangesloten. Nu wel. Easy fix!
Achterportier links is een heel ander verhaal. Rechter achterportier zit een speakerhouder en een speaker. Links zit helemaal niks behalve de speakerconnector. Ik heb op onderdelenlijn de vraag uitgezet. Ik heb Bart Ebben een email gestuurd.
En ik had foto’s beloofd, maar toevoegen op het forum lukt nog niet.