Totaal aantal Berichten: 1829
- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
![]()
Gisteren bij Oldenhage voor de apk, ik mag weer een jaar rijden 
![]()
C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).
altijd lekker
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
![]()
Vandaag bij Oldenhage me motorsteunen vervangen en 4 nieuwe all-season banden laten monteren.
Ik merkte met accelereren dat de wagen begon te schudden/trillen, ook stond de motor te trillen als die stationair draaide, en dan begint het te kriebelen want daar kan ik niet goed tegen.
1 van de motorsteunen was de “olie” uit, waardoor de ander begon te scheuren en dit veroorzaakte het schudden/trillen van de auto, dit is nu helemaal weg ![]()
Bij de apk zagen we wat droogte scheuren in de band, dus die zijn vandaag alle vier gelijk vervangen voor all-season banden, en dat rijd heerlijk 
Het blijft een hele fijne wagen 
Lexia/Diagbox (7.60).
![]()
heb al enige tijd wat last van de vering, als deze moet bijregelen voor bv passagiers achterin dan kreeg ik storing, ik kreeg dit er niet uit, diverse malen de referentiehoogtes opnieuw ingeleerd met Diagbox maar ik bleef deze storing houden.
Op eBay heb ik een andere veercomputer gekocht en deze gister gemonteerd, ik heb alle waardes nagekeken en eigenlijk verder niets gedaan, vandaag moest ik een stuk rijden en geen storing gehad, hoogte werd goed geregeld
, komende tijd even in de gaten houden.

Lexia/Diagbox (7.60).
Ik heb dit probleem ook gehad, wat er gebeurd is dat in ieder geval 1 van de mosfets niet goed meer is. die vervangen kan dit probleem ook oplossen.
Heb je je balgen ook al eens vervangen? als die ouder worden gaan ze lekken waardoor alles te lijden heeft, toendertijd heb ik uiteindelijk alles moeten aanpakken. ook mijn compressor overleed door het brak worden van alle onderdelen
Hoi Lucid,
Dat van de mosfet heb ik ook gezien op youtube, ik denk dat dit bij mijn veercomputer ook aan de hand is, de oude computer wil ik gaan demonteren en kijken of ik die mosfet kan vervangen.
Het verhaal wat jij omschrijft is bij mij ook gebeurd, nieuwe balgen, nieuwe compressor en de veercomputer.
Ik hoop dat ik er nu weer een tijdje tegen kan.
Ik heb het laatste jaar heel wat vervangen aan de Picasso, want het is een fantastische wagen nog steeds… 
Wens je een fijne dagen toe en de rest van het forum ook.. 
Lexia/Diagbox (7.60).