OOhh een electrische ratel dus . Dat kettingvet is inderdaad ook prima spul. Wat ik vroeger wel gebruikte was de secondenlijm van de action, die is goed, snel, maar nadeel is dat de schroefdop zichzelf vastlijmt, dus na 2 dagen kon het in de vuilnisbak, dat vond ik stom, en heb nu die van uhu die heeft ws een onlijmbare dop? Dus kan een week(en) liggen en werkt prima. iets duurder dan action, maar duurzamer.
Maar zoals eerder gezegd ik heb zo’n lidl koffer in groot formaat, werkt al vele jaren goed , alles op een vaste plek direct overzicht of alles retour komt en die was denk 15 jaar of langer geleden 80 euro. Wat vooral handig is dat zijn de excentrieke bitjes die erin zitten vooral als je op de sloop bent.
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.
waterman schreef:HBM heeft hier inmiddels de bijnaam HabiBabiMeuk.
Proxxon spul daar is best wel ok daar, maar de rest van HBM zooi is alleen voor hoge nood als uitzondering.
Grappige is dat Biltema in Zweden hetzelfde spul verkoopt, maar dan veel betere kwaliteit, zo van afgekeurde shit batch in China gaat naar HBM en hoge kwaliteit naar Biltema. Als je toch een keer in Zweden bent, dan is Motonet een aanrader, iets duurder dan Biltema, maar veel uitgebreider en betere kwaliteit, is een Finse toko en sinds een jaartje ook in Zweden.
Totaal aantal Berichten: 6246
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
De set is zojuist bezorgd. Ik vind dat het er supergoed uitziet. Blij mee.
De beste manier om lang plezier van je tools te hebben? ! NIET UITLENEN !! plezier met je setje. Voor iedereen die het heeft aangeschaft. de ene 1 stuks, de andere 5 stuks !......
Hilko16TZI schreef:De set is zojuist bezorgd. Ik vind dat het er supergoed uitziet. Blij mee.
Mijn tweede set ook, had de bezorger netjes in het egelhuisje gezet’
Ik heb een briefje aan de deur, maar bij ons in de straat kun je het ook gewoon voor de deur zetten, wordt niks gejat.
Morgen kun je zeggen dat je het ‘‘vorig jaar’’ hebt gekocht !