Totaal aantal Berichten: 1845
- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
![]()
Inmiddels een dikke twee weken verder en de vering werkt nog steeds zoals het hoort ![]()

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (9.85).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).
Operatie geslaagd, de patient is genezen verklaard ![]()
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor ![]()
Totaal aantal Berichten: 1845
- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
![]()
Vrijdag de dertiende.
………storing vering ![]()
Ik heb twee extra veercomputers, deze allebei uitgewisseld, compressor aangestuurd, je hoort dat hij wil gaan draaien, bam, storing.
C1630.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de nieuwe compressor te zwaar loopt en vastloopt, soms als ik hem aanstuurt dan pomp tie even,heel erg zwaar en hard geluid, springt in storing C1630.
De compressor is van Aerosus, contact gehad en reparatie verzoek, maar nu, vrijdag de dertiende.
, ik ben de bon kwijt, was digitaal, maar me laptop was gaan hemelen waar die op stond,Vrijdag de dertiende
, ik bestel er nu eentje op Ali en stuur de oude terug naar Aerosus, alles wat ik vergoed krijg is mooi meegenomen……. Hun kunnen daar ook niets aan doen dat ik hem kwijtraak, heb wel een afschrift van de bank meegestuurd.
Al met al zat ik goed met de diagnose, zeker met alle input van jullie, nu afwachten op de nieuwe en laten monteren en weer genieten van me Picasso, het blijft een fijne wagen ondanks dat de vering nu even tegenwerkt.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (9.85).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).