Aangenaam, mijn naam is Jan.
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van mijn eerste BX.
Ik ben ook nieuw op dit forum, dus vergeef mij alstublieft als ik een foutje maak.
Ik ben gewend geraakt aan een autoradio met CarPlay. Voor de muziek, handsfree bellen en het navigeren. (Niet echt passend bij auto uit de vorige eeuw, vergeef me.) Echter heeft de BX naar mijn kennis geen standaard om een 2-DIN radio te installeren. Nu probeer ik toch een manier te vinden. Zijn er hier mensen die er al een oplossing voor hebben gevonden? Of tips wat ik vooral niet moet doen?
Als hier al een antwoord voor is in een ouder topic, deel even een linkje. Ik heb mijn best gedaan om te zoeken, maar niets gevonden.
Dank!
Totaal aantal Berichten: 7112
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
- CX 25 Gti Turbo (evoluerend)
Hoi Jan, welkom op ‘t forum.
Wat je probleem betreft, ik heb geen idee. Ik heb alleen weleens gedacht dat het autoradio vak vrij groot was in een bx s2 (heb je een serie 2?). Als er ergens fysiek ruimte voor is, dan zijn de meeste problemen van deze aard met een 3d printer wel op te lossen.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein (niet verifierbaar)
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!