Goedemorgen,
Zijn er hier leden die een android auto 1 din systeem ingebouwd hebben in een grand picasso model 2008?
Ik begrijp al wel dat ik een 1 Din systeem nodig heb, en deze zijn er zat te vinden.
Ook begrijp ik dat er interfaces nodig zijn voor de canbus en de stuurwiel bedieing.
Maar er is zoveel keus, dus vroeg me af of er hier ervaringen zijn wat dit betreft.
Wat wel en niet te doen in deze situatie.
Hoi, ik heb niet helemaal hetzelfde gedaan. Ik heb een 1din unit in een C8 (ook van 2008 wel) geplaatst.
Qua canbus zijn er heel veel oplossingen voor, de canbus converter die ik heb (van aliexpress) is niet geweldig. De parkeersensoren doen erg raar. Maar de rest werkt goed, scherm reageert op lampen aan/uit en hij reageert op achteruit gaan (camera, is alleen nog niet aangesloten)
Voor de C8 heb ik geen moeite gedaan in de stuurbediening, dat is zo’n ouderwets stengeltje bij de C4 zou ik dat wel doen omdat de bediening op het stuur daarvan fijn is.
Voor de stuurbediening heb je vrijwel altijd een extra unit nodig die die omzet. Of een luxere canbus converter.