Is er misschien nog iemand die een luchtmassameter heeft liggen van een CX GTi (geen turbo) van 1988? Het is dus de motor met 1 BDP-sensor. Vermoed dat de mijne stuk is en voor storingen zorgt, maar kan tot dusver de vingers niet achter een goede gebruikte krijgen. Nieuw zijn ze niet meer leverbaar.
kijk eens bij cx basis
Al gedaan. Vragen 200 voor een gebruikte. Lijkt me maximaal overdreven.
Apprentice schreef:Al gedaan. Vragen 200 voor een gebruikte. Lijkt me maximaal overdreven.
kan je beter een hele cx kopen die voor de sloop is bedoeld
en de cx club of ander ebay in de en fr
bel anders doro eens die heeft ook erg veel liggen voor de cx
Kan er wel eentje krijgen voor 50 euro bij Bonhof, maar dat ligt een beetje te ver uit de richting. De reis kost me in dat geval nog meer (of ik moet met de Eend gaan) Hoop eigenlijk op een schappelijk aanbod uit de buurt.
Apprentice schreef:Kan er wel eentje krijgen voor 50 euro bij Bonhof, maar dat ligt een beetje te ver uit de richting. De reis kost me in dat geval nog meer (of ik moet met de Eend gaan) Hoop eigenlijk op een schappelijk aanbod uit de buurt.
verzenden via de post is als ik het goed heb 6.20 voor 10 kilo
Laten verzenden zou handig zijn. Heb inmiddels beide bedrijven gemaild. Ben benieuwd!
luchtmassameter is toch die grijze doos op je luchtfilter, waar een stekker in zit? Heb ik nog wel liggen en kan verzenden! Pbtje?
@Robbie:
Zeker belangstelling voor! Heb je een PB gestuurd, maar ik weet niet of dat goed gaat. Hij blijft in de outbox hangen…
Laat even weten of je ‘m hebt ontvangen.
Als het goed is staat er bij Lettinga in Drachten een 2500 GTi, is wel een serie 1, maar ik weet niet of dat past. Dat ding schijnt bij ons weg te komen, maar ik weet niet of die LMM stuk is.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Heb je inmiddels een luchtmeter?,heb er anders ook nog wel een .
Op de luchtmeter staat een nummer,handig om te vermelden.
Van de 25 gti zijn alle luchtmeters hetzelfde,zelfs de kat. uitvoering.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Heb er inmiddels eentje te pakken, maar het probleem is niet opgelost. Verder zoeken dus…
Zie ook mijn post ” Update over schokkerig rijgedrag”.