Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Hehe. Ben benieuwd hoe ie dan het voertuiggewicht van de auto en alle samenhangende systemen zoals remmen en ophanging daarop gaat aanpassen.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
in duitsland gelden andere normen voor het trekken van aanhangers.
mijn cx die ik uit duitsland heb in gevoerd, heeft een duitse trekhaak van westfalia en deze heeft een type goedkeuring tot 1800 kilo, zo staat het ook op het duitse kenteken geregistreerd,
en ook 2200 kilo is daar geen uitzondering.

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Duitsers rijden altijd met veel te grote caravans.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
een collega van me uit Engeland zij ooit tegen me” Rick, if you got to tow, you might aswel tow the biggest f##k you can!!) uiteraard reed hij met een caravan van 8.90 meter( niet achter een cx overigens)
hehe dat sleephok is dan nog langer dan ons huis van 7 meter lang. (standaard huisje, dus:P) Wat moet je allemaal meehebben om vakantie te vieren? Het hele huis?:P
Maar waarom zou een trekhaak niet 2200 kg kunnen trekken? Als hij er maar om denkt dat hij de zaak goed vastzet. Weet ff niet hoe een trekhaak vast zit, maar desnoods last hij dat ding toch vast?
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.