Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Hallo iedereen,
Eerst en vooral, ik ben hier nieuw in het CX gedeelte!
wat ik weten wou:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben of mensen kennen met een CX op PPO, of weten of de motoren geen PPO haters zijn?
Het betreft de Turbo1 motor.
Van PPO ken ik genoeg(voorverwaring enzo) maar het is maar specifiek op de CX motor gericht dat ik weten wil dat deze het er goed op doet of niet…
alvast bedankt!
Ruben
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
als je met PPO een soort slaolie bedoeld, dan gaat dat uitstekend, een vriend van me die in mijn oude cx 2.5 trd t2 rijdt heeft ongeveer een jaar op slaolie gereden zonder problemen.

- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
PPO=puur plantaardige olie, idd slaolie en dergelijke
Ik verwacht wel dat het goed zou gaan aangezien het al een ouder concept is en die er weinig problemen mee hebben.
waarom zou je in je cx ppo willen dan kan je beter een andere wagen kopen dan een cx

- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Ik heb nog geen CX hoor, en waarom zou ik dan best een andere auto kopen?? De C8 verbruikt bijna dubbel zo veel als een CX, rijdt moeilijker op PPO en is gewoon lelijk en oncomfortabel
Citroenbx schreef:Ik heb nog geen CX hoor, en waarom zou ik dan best een andere auto kopen?? De C8 verbruikt bijna dubbel zo veel als een CX, rijdt moeilijker op PPO en is gewoon lelijk en oncomfortabel