Ben net terug uit de Provence en ben vreselijk trots op onze Sophie(sorry Collin , maar ze heette nou eenmaal zo ops: )3700 KM zonder ellende.
Ze heeft geklommen,gedaald en de scherpste bochten genomen.
Het was een lust voor het oog om haar te fotograveren in haar geboorte land.
Even heb ik haar pijn gedaan ,door haar tijdens de terugreis 4 uur te laten zweten in de bergen en haar daarna op de Route de Soleil met 160km p/u 2 uur lang op te jagen ,dat was niet netjes van me ,gelukkig vergaf ze me het .want na 2 liter nieuwe koelvloeistof heeft ze de laatste 600km met de neus omhoog naar Nederland gereden,daar kon zelfs de eerste Hollandse file haar niet meer aan de kook krijgen

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Kom maar op met die foto’s dan…! Ben ook in de Provence geweest dit jaar (en vorig jaar) dus ben benieuwd tegen welke achtergrond je haar gefotografeerd hebt.
Ik geloof niet dat ik Sophie al eens ben tegengekomen trouwens.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
zou helaas niet weten hoe ik de foto,s hier krijg ,want heb nog geen site,daar wordt overigens wel aan gewerkt.
en volgens mij zijn we elkaar tegen gekomen in Vise tijdens de CX voorjaarsrit(ik dacht dat je toen naast Dolf zat in de Belgische kroeg , maar kan me vergissen]
Re: Terug uit Frankrijk
Grompie schreef:Ben net terug uit de Provence en ben vreselijk trots op onze Sophie(sorry Collin , maar ze heette nou eenmaal zo
ops: )3700 KM zonder ellende.
Geeft nix hoor, ons Witje is dit jaar ook lekker in haar thuisland geweest dus ik begrijp je enthousiasme.
Witje op de Puy-de-Dome

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Grompie schreef:zou helaas niet weten hoe ik de foto,s hier krijg ,want heb nog geen site,daar wordt overigens wel aan gewerkt.
en volgens mij zijn we elkaar tegen gekomen in Vise tijdens de CX voorjaarsrit(ik dacht dat je toen naast Dolf zat in de Belgische kroeg , maar kan me vergissen]
O ja, klopt! Heb alleen je auto nog niet gezien, maar dan weet ik in ieder geval wie de bestuurder is.
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
En alsof de duivel (of zijn wat vriendelijker tegenpool) ermee speelt, kom ik vanochtend op de A325 ter hoogte van Elst zomaar Sophie tegen! Als ik me niet vergis. Zie de foto in dit draadje
nee toch niet,Sophie staat nog keurig op de oprit te wachten tot dat de stofzuiger arriveerd.vandaag wel daar gereden maar dan met onze"Pietje Bel”(onze rode Bx Break,het werkpaard van de familie)
ben trouwens nog bezig om de foto,s op de site hier te krijgen maar had het dus verkeerd gedaan,en ga het binnenkort opnieuw proberen.
kenteken van Sophie is SX-27-LD een witte 2.0RE

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Goh, dan was het een dubbelgangster, kenteken was RZ-82-BF.