2 van de 2
 < Vorige 1 2

tijdelijk kenteken
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 07 september 2006 12:06 AM
  [ # 16 ]
xm'metje schreef:

nou begin ik te twijfelen Laughing  was eigenlijk mijn bedoeling om eerst es te kijken wat ik er mee wil doen en in eerste instantie de goeie plaat delen over te zetten mmaar dan is dus de prijs veel te hoog begrijp ik Rolling Eyes  mij lijkt nl. op de foto’s de deuren en de rest van het plaatwerk redelijk strak en om de rest eruit te krijgen het leren interieur te verkopen Wink

fotos zeggen nooit zoveel heb wel eens via foto naar een auto gekeken die er mooi uitzag maar in het echt een schroothoop was Wink

als je dat zou willen doen kan je beter verder kijken om bijv nieuw plaatwerk te kopen
hou in je achterhoofd dat de man niet voor niks de auto weg doet en dan ook nog zonder kenteken terwijl dat helemaal niet zo duur is Wink

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 07 september 2006 12:07 AM
  [ # 17 ]
T(h)ijs schreef:
xm'metje schreef:

nou begin ik te twijfelen Laughing  was eigenlijk mijn bedoeling om eerst es te kijken wat ik er mee wil doen en in eerste instantie de goeie plaat delen over te zetten mmaar dan is dus de prijs veel te hoog begrijp ik Rolling Eyes  mij lijkt nl. op de foto’s de deuren en de rest van het plaatwerk redelijk strak en om de rest eruit te krijgen het leren interieur te verkopen Wink

Bruin dash misschien? Smile

jep Wink

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 07 september 2006 12:08 AM
  [ # 18 ]

ik laat het gewoon effies een beetje op me afkomen misschien koop ik wel gewoon een xm v6 voor dr bij en zoek ik verder voor nieuw platwerk Rolling Eyes

sorry voor me typfouten steeds mmar zit bij mijn ouders met dat *#$%te toetsenbord ! Evil or Very Mad

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook