Voor het magazine Peugeot Expo Magazine zoek ik een mooie Citroen CX van het eerste model. Het gaat om een fotosessie samen met een Peugeot 604. Wie heeft zo’n mooie CX en vindt het leuk om hieraan mee te werken?
Datum: 16 september 2006
Plaats: Midden Nederland
Duur: ong. tussen 11:00 uur en 15:00 uur.
Reacties:
Groet,
Maarten
Inmiddels is via dit forum een mooie Citroen CX gevonden!
Picatto schreef:Inmiddels is via dit forum een mooie Citroen CX gevonden!
wie wat welke als je iets eerder was had je mijn cx kunnen hebben maar die staat nu helaas in de winterstalling

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
deze
foto’s volgen.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Het bleek te gaan om een vergelijking van de C6 met de Peugeot 607 met een doorkijk naar hun voorgangers van 30 jaar geleden, de CX en de 604. Erg leuk om die auto’s bij elkaar te zien.
Langs deze weg Maarten, Hans, Bjorn en Wim bedankt voor de leuke middag in de omgeving van Soesterberg. Geweldig dat ik nog even in de C6 mocht rijden, dat rijdt wel erg lekker zeg.
(Edit: even wat foto’s weggehaald, voor wie meer wil zien van en lezen over deze 4 auto’s, het artikel waarvoor deze foto’s gemaakt zijn komt in het volgende nummer van Peugeot Expo Magazine, dat verschijnt in december.)
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
De nieuwe editie van Peugeot Expo Magazine ligt nu in de winkel. In deze editie is een artikel opgenomen waarin de klassieke limousines CX en 604 hun moderne verwanten de C6 en 607 tegenkomen. (www.peugeotexpomagazine.nl)
De CX is van forumlid Mulder. De C6 van Citroen Nederland.