weet iemand of er te achterhalen valt op welke blokken (atm. td1 en td2)allemaal Bosch brandstofpompen zijn geleverd?
ik mis het rijden op plantaardige olie zo maar peins er niet over om het door m’n f**king ROTOpompje te gooien…
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto

Totaal aantal Berichten: 2475
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Ik denk op bijna allemaal op mijn 89er TRD2 zit er in ieder geval een op.
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
dan ben je niet goed op de hoogte,
de Bosch pompen zijn op CX-en meer uitzondering dan de regel
ik weet dat de BX?C15 ze meer hadden, ik had er ook een op mijn ex-C15 en wil er graag weer een op mijn CX diesel
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
is je oude stuk?
dan laat je die toch reviseren?
Bosch pompen zijn alleen op zwitserse td2’s geleverd hadden maar 109 pk.
Die motoren hebben een afwijkend nummer,bij de meeste zetten ze weer lucaspompen op,die boschpompen zijn storingsgevoelig.
Is niet aan te komen,dan zou je zo’n wagen uit zwitserland moeten importeren.
Het nummer weet ik zo niet.
Gewoon kijken hoelang ze het volhoud op plantaardige olie,en een reserve pomp scoren.
Ik weet niet hoe duur rode diesel is,als je met plantaardige olie in de tank word aangehouden word je voor hetzelfde aangeslagen.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
ray schreef:Bosch pompen zijn alleen op zwitserse td2’s geleverd hadden maar 109 pk.
Die motoren hebben een afwijkend nummer,bij de meeste zetten ze weer lucaspompen op,die boschpompen zijn storingsgevoelig.
Is niet aan te komen,dan zou je zo’n wagen uit zwitserland moeten importeren.
Het nummer weet ik zo niet.
Gewoon kijken hoelang ze het volhoud op plantaardige olie,en een reserve pomp scoren.
Ik weet niet hoe duur rode diesel is,als je met plantaardige olie in de tank word aangehouden word je voor hetzelfde aangeslagen.Gr Raymond
goh, da’s apart,
je bent de eerste die ik een positief verhaal over Lucas hoor zeggen i.v.m. de Bosch pompen. in de ppo wereld is het “Bosch uber alles”
rij trouwens al een maand of wat niet meer op ppo, zal me eerst weer eens wat informeren over de huidige regelgeving.
er ligt nu trouwens een Roto in wat nog triester schijnt te zijn dan een Lucas, als ik dit keer juist geinformeerd ben…