Hallo,
Ik kan een Visa 11 RE kopen met 123000 km op de teller.
Schutbord practisch roestvrij dorpels ook.
Echter de volgende problemen:
De visa maakt goed toeren maar zodar er trekkracht nodig is begint ze heel erg te stotteren en komt ze niet meer op toeren.
De Olie was opractisch op toen ik eemn keek er zat nog maar een laagje van 1 cm onde het onderste onderste streep van de peilstok op.
Ze stuurt heel erg zwaar.
Wat kunnen de problemen zijn? is het (makkelijk) op te lossen?
De verkoper wilde er 100 euro voor hebben.
Met vriendelijke groeten!
Zit er wel de goede brandstof in?
Onze 205 (zelfde XY-blok) vertikte het namelijk om op te trekken op minder dan superplus.
het is een S6 dus je zou verwachten van wel… toch?
Met vriendelijke groeten!
Hmmmm, zo goed ben ik er ook niet in thuis. Is gewoon (qua optrekken) het eerste wat er in me opkomt.
is het die visa uit utrecht
als hij zo roestvrij is lijkt het me al een goede koop
waarschijnlijk wat vuil in carb of filter, luchtfilter aan vervanging toe?
zwaar sturen, staan er bredere banden op of misschien nog beter : staan ze op druk?
BMW E91 2,0 d, Renault Twingo 1.2 2004, Partner 2021 , Minarelli 50 cc 1965
banden kunnen het niet zijn ze stuurt ook slecht bij 80 km/h.
Visa uit utrecht? nee uit Noordwijk zie http://www.marktplaats.nl.
Die nokkenas tikt ook een beetje, waarschijndelijk door die olietekorten.
Met vriendelijke groeten!
Voor het optrekken zou ik de carburateur gaan reinigen en de ontsteking gaan controleren en afstellen.
i.v.m. zwaar sturen zou ik de voorbanden eens oppompen…
Emiel
ok ziet er redelijk uit zo te zien
in utrecht staat er ook 1
is het erg dat de visa tikt dan?
Dat zwaar sturen kan tochg niet van de banden aleen komen…
Met vriendelijke groeten!
Kan best hoor
dat tikken of de banden, kan ddat met het sturen nog wat anders zijn?
Met vriendelijke groeten!

















Totaal aantal Berichten: 1615
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Slecht onderhouden waarschijnlijk. Zeer oude bougies en -kabels, kleppen nooit gesteld waarschijnlijk, verdeelkap versleten, etc. etc.
100 euro zal niet het laatste zijn dat je hieraan gaat besteden, reserveer nog maar flink wat geld. maar wel een leuk projectje waarschijnlijk (als je alles vervangen hebt…).
Tikkende nokkenas bij 123.000 km zegt ook al wat. Waarschijnlijk is hij gewoon nooit onderhouden. Verse (en voldoende) olie is zoooo belangrijk bij deze motoren.
banden oppompen kan wonderen doen maar als hij het bij 80 ook heeft denk dan eerder aan de stuurchappen of het stuurhuis
tikkende nokkenas of tikkende kleppen
BMW E91 2,0 d, Renault Twingo 1.2 2004, Partner 2021 , Minarelli 50 cc 1965
ik hoor het al, ik kan er maar beter vanaf zien…
Met vriendelijke groeten!
princejoao schreef:ik hoor het al, ik kan er maar beter vanaf zien…
lijkt me te kort door de bocht.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.