Hoi,
Kan iemand me de kleurcode geven van de groene kleur van het stuurhuis voorraadvat etc.?
Groetjes,
Martin
Bedankt! Nu nog een verfmenger vinden die dit kan maken. Zal wel niet bij de Gamma kunnen.
Groetjes
Martin
Martin schreef:
![]()
Bedankt! Nu nog een verfmenger vinden die dit kan maken. Zal wel niet bij de Gamma kunnen.Groetjes
Martin
is bij de betere verf speciaal zaak en automaterialen handel gewoon in spuitbus leverbaar…....... het merk dat het o.a. levert is (geloof ik) Motip
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Klopt, ik heb inmiddels al 2 spuitbussen te pakken.
Groetjes,
Martin
DSMobiel schreef:Martin schreef:
Klopt, ik heb inmiddels al 2 spuitbussen te pakken.
Kan jij het MOTIP (kleur)nummer even nakijken en doorgeven? Thnx!
ben wel niet martin maar,..... MOTIP gebruikt ook de AC501 resp. AC502
AC502 Vert (alle hydraulische onderdelen) ‘67-‘75
AC501 Vert (motorblok, versnellingsbak) ‘56-‘75
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Blijft de vraag: Martin, welk kleurnummer hebben de 2 Motip spuitbussen die jij ‘gescoord’ hebt?
Jammer, maar ik heb ze ook moeten laten mengen bij een plaatselijke verfboer want hij had ze inderdaad niet op de plank staan. AC502 is overigens bij mij niet dezelfde kleur als de veerbollen zoals die te koop zijn het is iets donkerder. M’n stuurhuis had wel ongeveer dezelfde kleur.
Suc6
Martin

Totaal aantal Berichten: 323
- ID/DS DS 21 5 bvh
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
Ik heb hydrauliek groen AC502 laten maken in een spuitbus bij de verfleverancier, maar ik krijg niet de verwachte kleur. Zie bijgevoegde foto: links is nieuw gespoten, rechts is originele kleur van de achterkant van de nokkenas poelie.
Wat denken jullie heeft de verfmaker de verkeerde kleur gemaakt? Links lijkt meer een soort machine groen.
Zeker het binnenste deel van de poelie lijkt mij origineel en niet verkleurd. Die kleur lijkt ook redelijk op stuurhuis en veerbollen etc.
Hydro
Elle va comme les pompiers!
Dat nieuw aangemaakte is zeker niet de juiste. In vervolg misschien beter een origineel onderdeel meenemen naar de artiest.
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl

Totaal aantal Berichten: 323
- ID/DS DS 21 5 bvh
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
Uiteindelijk heb ik bij Chyparse een jampot hydrauliek groen verf gekocht. Die tint groen was weer eens een andere variant, maar komt toch redelijk in de buurt van het groen van de meeste onderdelen.
Alleen heeft mijn Citrotech stuurhuis net weer een andere tint, maar die ga ik toch maar niet oververven
Hydro
Elle va comme les pompiers!