Weet iemand hoe ik aan het manual/ werkplaatsboek van een xsara coupé uit 2003 (phase 3) kom?
Xsara Coupé VTR 2003, 2.0 HDI 90 PK
weet niemand hoe ik daar aan kom?
Boekhandel, online winkels, zoek naar de Vraagbaak, Haynes of Revue Technique.
Zover was ik ook al, echter bovengenoemde winkels leveren alleen boeken van de phase 1 en 2 xsara. Ik moet nu net die van phase 3 hebben
Phase 3??? Dacht dat er slechts phase 1 en 2 was.
De laatste serie Xsara was gewoon een phase 2 met een lichte facelift, kun je gewoon de bovenstaande boeken voor gebruiken voor een phase 2. Als de motor er maar in behandeld word, dan heb je het belangrijkste, de 90PK HDI met motorcode DW10 is niet veranderd tijdens de facelift.
Ik kan alsnog alleen de oude dieselmotoren vinden, nergens de HDI 2.0 liter 90 pk
mvanderpot schreef:Ik kan alsnog alleen de oude dieselmotoren vinden, nergens de HDI 2.0 liter 90 pk
Vreemd ik heb hier de Revue Technique op CD-Rom en daar staat de HDI gewoon in, net als in de papieren versie die ik ben tegengekomen in Frankrijk.
Ja, is idd vreemd. Bij haynes e.d stonden alleen de oude dieselmotoren beschreven. Toen ik met google op manual dw10 xsara zocht kwam ik bovenstaande site. Is die cd-rom van jou in het frans?
Is inderdaad in het Frans, dat is met alle Reveu Technique handleidingen zo.
Het mooie is dat er originele 3D tekeningen in staan, compleet met verschillen tussen diverse motoren. De handleiding op CD-Rom is overigens wel erg beknopt, de papieren versie is beter.