hoogteregelaar
f.rockefeller
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376

Gepost: 09 maart 2007 06:27 PM

Het servo motortje van de hoogteregelaar van mijn cx type 2 is vanochtend gesneuveld en toevallig blijft hij nu in de laagste stand staan, nu ga ik er een nieuwe opzetten, auto opkrikken dus, maar er was ook een zekering gesprongen,die wel weer vervangen trouwens, verder lijkt het me nogal geprut met die rubberdoorvoer onder de rechtervoorstoel en kennelijk moet het asje in de corresponderende stand van het handeltje staan, om wagenhoogte gelijk te laten zijn aan schuifknop eigenlijk hadden ze de mechanische verschuiving van de rijhoogte beter zo kunnen laten, misschien heeft iemand nog tips voor dat asje en de juiste stand en de montage.

Profiel  

f.rockefeller
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376

Gepost: 11 maart 2007 12:04 PM
  [ # 1 ]

hoogteregelaar

zo, het werkt weer, citroville in borculo, perfecte service, heeft een tweede hands servo meegegeven aan een klant die toevallig in zijn zaak was en dat in goed vertrouwen ,perfect. wel het armpje random verkeerd op het asje gemonteerd dus de daadwerkelijke hoogtestanden kloppen niet met de afbeeldingen achter het schuifknopje maar dat los ik wel weer op als ik eens op de brug sta. tot zover.frits

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook