Staat ie op het bekende adres?
Goeie vent he? Ben er ondertussen ook al bekend (of berucht) en denk dat ie al het vermoeden heeft dat je er via mij bent
Laat maar weten als je hulp nodig hebt, ik heb er ondertussen al 2 uit elkaar gehaald, dus weet t meeste wel te zitten En misschien kan ik nog wel wat delen gebruiken!!
Wat doe je met de rest van de auto, afgezien van de motor/bak?
Xsara_Coupe
Ha Marco, idd het jou bekende adres. Goeie vent! Had al tegen hem gezegd dat ik via jou aan zijn adres ben gekomen. Wie weet krijg je korting als je weer eens een aanhanger moet huren. Hij zei al dat je vaak met XM’s aan het slepen bent. Krijg ook een beetje hulp van hem bij motor en bakwissel. En dank voor je hulpaanbod.
Ik heb even rondgesnuffeld in de auto: leer is erg mooi, dus misschien ruilen met het leer van m’n exclusive. En het voorscherm aan bestuurderszijde wil ik ook gebruiken. Zag verder dat er een twee hoedenplanken in lagen, plus tellerblok, deel dashboard met matrixschermen, etc. Motor zelf hoef ik niet, maar heeft ook lekke koppakking. En om met de stallingman te spreken: Het is anders sleutelen als je de motor nog nodig hebt…
Als je nog wat wilt, hoor ik het wel. Frank (aka Malle Pietje) wil mogelijk draadboom voor de electrische achterramen.
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Haha, de rest heeft ie bij mij vandaan
Laat het maar horen wanneer je gaat slopen. Ben van alle markten wel thuis momenteel op het gebied van de xm.
En daarnaast is het gewoon hardstikke gaaf om te doen! En als je nou zorgt dat je voor zaterdag wat gesloopt hebt, dan kan je miss nog wat kofferbakhandel doen op de citromobile
Xsara_Coupe
Ik lijk wel een roepende in de woestijn hier…
I may be of no use…. maar ik wil graag kijken en ervaring opdoen… ik loop heus niet in de weg….en simpele klusjes kan ik ook….
Iedereen is handig bij het slopen van een xm hoor Neem tenminste aan dat je schroeven los kan draaien? Ervaring zorgt er alleen voor dat het sneller gaat
Vorige xm was met 1 dag helemaal kaal. Afgezien van de motor dan. Rest was er allemaal uit
Xsara_Coupe
Kan ik wel…schroeven…
XMTurboCT schreef:Ha Marco, idd het jou bekende adres. Goeie vent! Had al tegen hem gezegd dat ik via jou aan zijn adres ben gekomen. Wie weet krijg je korting als je weer eens een aanhanger moet huren. Hij zei al dat je vaak met XM’s aan het slepen bent. Krijg ook een beetje hulp van hem bij motor en bakwissel. En dank voor je hulpaanbod.
Ik heb even rondgesnuffeld in de auto: leer is erg mooi, dus misschien ruilen met het leer van m’n exclusive. En het voorscherm aan bestuurderszijde wil ik ook gebruiken. Zag verder dat er een twee hoedenplanken in lagen, plus tellerblok, deel dashboard met matrixschermen, etc. Motor zelf hoef ik niet, maar heeft ook lekke koppakking. En om met de stallingman te spreken: Het is anders sleutelen als je de motor nog nodig hebt…
Als je nog wat wilt, hoor ik het wel. Frank (aka Malle Pietje) wil mogelijk draadboom voor de electrische achterramen.
Groet, Arjan
leer overzetten en dat was nog zo mooi soepel ! let wel ambiance leer is anders als exclusive leer ( stugger )
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Matthijs, als je idd een schroevendraaier kunt vasthouden, ben je van harte welkom. En anders alleen al voor de gezelligheid. Maar slopen gaat de komende weken nog niet gebeuren. Begin as dinsdag met een nieuwe baan en moet wat studeren. Daarom zit ik nu al achter de laptop…. Laat wel weten wanneer ik wil gaan beginnen. En als ze in 1 dag kaal is, zou fantastisch zijn!
@Roy: dat leer Ambiance anders is dan Exclusive, wist ik niet. Ik wil ze eerst eens naast elkaar zetten, in beide eens uitgebreid zitten genieten en dan beslissen.
En nu dan studeren…
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
XMTurboCT schreef:Matthijs, als je idd een schroevendraaier kunt vasthouden, ben je van harte welkom.
En anders alleen al voor de gezelligheid. Maar slopen gaat de komende weken nog niet gebeuren. Begin as dinsdag met een nieuwe baan en moet wat studeren. Daarom zit ik nu al achter de laptop…. Laat wel weten wanneer ik wil gaan beginnen. En als ze in 1 dag kaal is, zou fantastisch zijn!
@Roy: dat leer Ambiance anders is dan Exclusive, wist ik niet. Ik wil ze eerst eens naast elkaar zetten, in beide eens uitgebreid zitten genieten en dan beslissen.
En nu dan studeren…
Als je tegen die tijd ff een berichtje stuurd, dan kan ik ff kijken of ik kan komen, heb er wel zin an.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ter voorbereiding op het grote sloopgebeuren vandaag twee boxen met sleutelspul gekocht. Met tx bitjes en allerlei andere ratels. Ziet er mooi uit, nu nog mee leren omgaan.
@ eXpelliarMus, Matthijs en Marco: Ik denk met eind van de maand met de grote sloopactie te willen beginnen. Maakt het jullie nog uit of het een woensdag wordt of een zaterdag?
En Marco: als ze straks helemaal kaal is, kun je er dan zo mee naar de sloop en zeggen veel geluk d’r mee? Of mag je hiervoor wat betalen?
En minder fijn: iemand heeft iets om m’n break laten vallen, fijne krassen op bumer en achterklep. Geen tijd voor een briefje vermoedelijk…
Citroën XM turbo ct
XMTurboCT schreef:Ter voorbereiding op het grote sloopgebeuren vandaag twee boxen met sleutelspul gekocht. Met tx bitjes en allerlei andere ratels. Ziet er mooi uit, nu nog mee leren omgaan.
@ eXpelliarMus, Matthijs en Marco: Ik denk met eind van de maand met de grote sloopactie te willen beginnen. Maakt het jullie nog uit of het een woensdag wordt of een zaterdag?
En Marco: als ze straks helemaal kaal is, kun je er dan zo mee naar de sloop en zeggen veel geluk d’r mee? Of mag je hiervoor wat betalen?En minder fijn: iemand heeft iets om m’n break laten vallen, fijne krassen op bumer en achterklep. Geen tijd voor een briefje vermoedelijk…
Ik zit 20 t/m27 mei in denemarken. Dus dan kan ik niet helpen…
De kale auto kan je zo afgeven ja… Ze zijn verplicht deze kostenloos in te nemen. Als je geluk hebt halen ze hem zelfs op!
Xsara_Coupe
@ Marco: Ga je daar XM’s zoeken die gesloopt kunnen worden? Weekje later kan ook wel. Zit niet op een week denk ik en je sloopervaring is wel handig…. ops:
Citroën XM turbo ct
Nee, ga op studiereis met de TU!
Oa op bezoek bij airbus, lego, superfoss en siemens windpower
Xsara_Coupe

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Wat een massel heb je toch met zo’n snoep rijsje, ik wil wel wachten tot marco terug is hoor, bijde dagen kunnen wel.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Klinkt top zo´n reis naar Denemarken!
Maar week daarop is ok met jou?
Groet, Arjan
Citroën XM turbo ct