Niuewe Reflex: tellerblok en antiroest
Reflex
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 20 mei 2007 04:47 PM

Hallo daar,

Ik heb een paar vragen m.b.t. m´n nieuwe CX Reflex uit ´79 (foto´s volgen):

Ik krijg de km/snelheidskabel niet los om het tellerblok te verwijderen en een paar lampjes te vervangen (als ik ‘m los probeer te draaien veert ‘ie terug) en ik zie onderaan het blok twee veren zitten die volgens mij los gaan springen als ik het blok er verder uit haal dan me tot nu tot gelukt is. Hoe krijg ik de km/snelheidskabel los en hoe zit het met die veertjes?

Naast de meeste lampjes doet ook de toerenteller het niet. Kan dit te maken hebben met een losliggende connector met 2 polen?

Ik wil haar zelf tegen roest gaan behandelen en overweeg om voor Fluid Film te gaan i.p.v. RX (alles eerst met die spuitbus, bodem daarna met perma film). Dit voornamelijk omdat ik de indruk heb dat een gave, harde bodem, minder voorwerk nodig heeft met Fluid Film (schuren e.d.). Iemand ervaring met Fluid Film en een idee of dit sense maakt? Weet iemand toevallig een hobby brug te huur in de buurt van Delft?

Groeten!

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 20 mei 2007 06:10 PM
  [ # 1 ]

lichtblauwe wartel inknijpen, dan komt-ie wel los
verder zou er onder de motorkap, in de buurt van het lhmvat ook een wartel moeten zitten die gewoon los te draaien is.

succes
wendela

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook