






















Totaal aantal Berichten: 4871
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Idd gezellige plaatjes, al krijg ik van de eerste foto wel een beetje last van de nek.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Was inderdaad erg gezellig! Weer wat geleerd over de logica van een XM!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Vandaag weer naar de stalling gegaan om de laatste dingen op te halen (paar deuren, reserveband en voorscherm). En vervolgens raammechanismen uit deuren gehaald. Eerst deur ging minder fijn. Dacht dat het raam er helemaal uit moest. Niet dus. Maar al doende ging het steeds beter. Laatste motortje in 15 minuten eruit.
En de onderdelen vliegen weg…. Ben het leer kwijt, plus wat schakelaars en zo. Ben ook erg blij met m’n sleutelset!
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Lekker van de opbrengst een goeie dopsleutelset met ratel etc kopen, daar doe je jaren mee!Tot morgen!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Ook ik ben weer terug van vakantie! Was idd een leuke meeting! Ben je er al uit wat je met de resten gaat doen?
Mooi dat de onderdelen zo hard gaan!!
Xsara_Coupe
Ha Marco, welcome back! Hoe was je trip? Ik denk dat ik over twee weken nog de onderkant wil leegtrekken. De stallingsbaas wilde z’n vorkheftruck wel beschikbaar stellen voor het opliften. En d’r zit vlakbij een oud-ijzerboer. Daar zou ie zo naar toe kunnen (en dan haal ik nog de banden eraf).
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Tis wel de bedoeling dat die automaat eruit gaat. Is alleen wel wat sleutelwerk….
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ben verder aan de slag met demonteren. Nu zou ik graag de deurklinken en sloten eraf willen halen. Maar hoe doe je dat??? En de deurvergrendeling voor wil er ook al niet uit. En om het erger te maken. De spiegel wil niet los, het torx boutje is naar z’n moer. En het is me eigenlijk te doen om het omklapmechanisme. Neem aan dat daarvoor die hele spiegel er af moet??? Hellup!
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Deurklinken is niet zo moeilijk, zijkant van deur zit zwarte rubbere dop. Haal deze eruit, daarachter zit ene imbus/torx bout. Los draaien en dan trek je deurklink wat naar achter en naar buiten.. voila..
Ok, dank. Ik had al wat geprobeerd met torx en imbus maar wilde niet erg. Maar goed morgen maar ff doorzetten dan…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ben altijd geinteresseerd in een goed bod! Zie dat wel in een pbtje…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
XMTurboCT schreef:Ok, dank. Ik had al wat geprobeerd met torx en imbus maar wilde niet erg. Maar goed morgen maar ff doorzetten dan…
Groet, Arjan
Je moet deze bout er wel in z’n geheel uithalen hé..
Zal ik doen! Ik alleen het idee dat er weinig beweging in zat. De imbusjes zagen er ook wat roestig uit.
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
XMTurboCT schreef:Zal ik doen! Ik alleen het idee dat er weinig beweging in zat. De imbusjes zagen er ook wat roestig uit.
Eerst even met kruipolie oid en dan eruit schroeven!
Dan morgen eerst naar gamma voor kruipolie!
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!