Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
De matten zijn prima, ik heb alleen wel heel erg getwijfeld tussen de twee tinten beige die ze lever(d)en. Heb uitiendelijk precies de verkeerde gekozen (zul je altijd zien), maar stoor me er inmiddels niet meer aan. Ze zijn iets lichter dan mijn interieur. Ik heb toen wel een reactie achtergelaten op de site, dat ze prima passen maar dat de kleuren onduidelijk zijn. Misschien staat die er nog wel.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Mulder schreef:De matten zijn prima, ik heb alleen wel heel erg getwijfeld tussen de twee tinten beige die ze lever(d)en. Heb uitiendelijk precies de verkeerde gekozen (zul je altijd zien), maar stoor me er inmiddels niet meer aan. Ze zijn iets lichter dan mijn interieur. Ik heb toen wel een reactie achtergelaten op de site, dat ze prima passen maar dat de kleuren onduidelijk zijn. Misschien staat die er nog wel.
hallo Mulder,
Had ze nog niet besteld, had geen prioriteit maar wil ze nu wel gaan aanschaffen.
Aangezien ik ook een beige interieur heb, was ik wel benieuwd naar de kleurcode. Staat er misschien nog een code aan de onderzijde van je matten? In het forum is niets via “zoeken” te vinden. Ik neem aan dat je dan Velours hebt genomen daar ze in de versie Naaldvilt niet voorkomen in beige.
[list]Ze verkopen ze in Jupiter is een luxe kwaliteit tapijt: Naaldvilt => Jupiter Zwart[/list:u] [list]Ze verkopen ze in Pluto is een luxe kwaliteit tapijt: Velours. Donkerbeige (907) en Lichtbeige (901)[/list:u] of anders neem ik ze gewoon in [list]Pluto Zwart (021)[/list:u][list]Weet je misschien of je licht of donkerbeige had genomen?[/list:u]
Alvast bedankt, Arno