Ha Roy, die grijze gaat zeker niet weg en wordt ook niet gesloopt. Wil daar een leerproject van maken en als de automaat eruit moet dan maar gelijk een heel project van maken. Maar ik heb m wel even geschorst. Dus geen zorgen, alles komt goed!
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
XMTurboCT schreef:Ha Roy, die grijze gaat zeker niet weg en wordt ook niet gesloopt. Wil daar een leerproject van maken en als de automaat eruit moet dan maar gelijk een heel project van maken. Maar ik heb m wel even geschorst. Dus geen zorgen, alles komt goed!
Groet, Arjan
ok dan ist goed
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Vandaag ff lekker gesleuteld aan een van de V6’en van Arjan. De groene XM V6 exclusive had een andere startmotor nodig, eindelijk zit ie er onder wil madam niet starten, waarschijnlijk rotte bougies. Wordt vervolgd, hier wat sfeerimpressies.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

- Xsara Scootertje.
Xsara Coupe schreef:Gaan de plannen voor 7 juli nog door?
Xsara Coupe
Dat weet ik niet? Moet je Arjan ff bellen of pb’en.
Ha Wes,
goeie sfeerimpressie, zal mijn foto’s er ook nog opgooien. Dan is Wes wel een van de meest gefotografeerde leden op dit forum. Voor de bewonderaars van de foto’s. Vzv ik onder die groene lig, is het meer interessantdoenerij dan een werkelijke bijdrage. Ondergetekende kwam niet veel verder dan af en toe een sleutel aangeven. ops:
Maar petje af voor Wes (en John, die ook nog even kwam kijken en helpen).
Fijnste moment was toch wel toen een verlengstuk van een sleutel in het motorblok viel tussen de twee cilinderblokken…
Wordt idd vervolgd.
En 7 juli gaat door. De stallingsbaas wil er overigens zsm vanaf, dus daarna gaat ie naar het oud-ijzer…
O en die rode XM is dus nr 4… Ik heb in de tussentijd nog even een klein stukje gepoetst. De krassen gaan er niet helemaal uit, maar de ergste dofheid verdwijnt. En dat met Turtle Wax!
Groet, Arjan
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
iek wil ook een Break! wat zijn t toch een stoere bakken.
die assteunen steunen zo niet echt de assen?

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Was een sleutel annex Break minimeeting wink

- Xsara Scootertje.
ieksEmmu schreef:iek wil ook een Break! wat zijn t toch een stoere bakken.
![]()
Ja ze zijn lekker he die break’s, assteuntjes voor onder het balkje en twee krikjes op de krik punten net achter de voorwielen, dat is toch veilig of niet. Ik zit hier toch nog fijn berichtjes te typen of niet.

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
eXpelliarMus schreef:ieksEmmu schreef:iek wil ook een Break! wat zijn t toch een stoere bakken.
![]()
Ja ze zijn lekker he die break’s, assteuntjes voor onder het balkje en twee krikjes op de krik punten net achter de voorwielen, dat is toch veilig of niet. Ik zit hier toch nog fijn berichtjes te typen of niet.
ik had t anders gedaan…
krikken (met wieltjes) zijn niet te vertrouwen als steun. steunpunt van de assteunen had ik verder naar achter geplaatst richting wielen. magoed je leeft nog.

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
En sterven onder een Exclusive dame wink
De pijp uitgaan onder een Hyundai Pony…... das een ander verhaal

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
gestrekt in een Break, moet passen toch?

- Xsara Scootertje.
eXaMple schreef:En sterven onder een Exclusive dame
![]()
De pijp uitgaan onder een Hyundai Pony…... das een ander verhaal
Ja juist daar was ik het ook niet mee eens geweest.
Was idd een mini break meeting. Volgende keer neem ik die maar mee dan… Voor mijn gevoel was het een stabiele constructie en de krikken met wieltjes stonden haaks op de auto. Hopelijk start ie de volgende keer met nieuwe bougies…
Over gestrekt in een break gesproken: op Ebay Frankrijk staat een XM ambulance te koop…
Groet,Arjan
Citroën XM turbo ct

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
neut schreef:ieksEmmu schreef:iek wil ook een Break! wat zijn t toch een stoere bakken.
![]()
zeker als je een musketier vleugeltje hebt
![]()
![]()
dat is idd super-:smt118 !