Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Harm schreef:De bakjes zijn standaard, de klepjes waren accesoire…
persoonlijk heb ik een hekel aan al die halfords-autostyle-rommel als bekerhouders, fotolijstjes, thermometers, binnenspiegelhangers en aanverwante zooi. Zelfs een zuignaphouder voor een tomtom zou ik niet moeten, daarom heb ik ook in beide auto’s een echte carkit en navigatie op m’n telefoon.
Originele accesoires zijn dan wel weer leuk… in mijn gti heb ik die kofferbakklepjes en middenarmsteun. Ook deurschelpjes trouwens.
Zeldzame opties zijn eigenlijk nog leuker: ik heb airco en koplampsproeiers bijvoorbeeld
Ik ben het helemaal met je eens, alleen moet ik toch eerlijk bekennen dat ik een zuignaphouder voor mijn telefoon met TomTom heb. Ik vind het niet staan, maar bij gebrek aan een carkit (en ook niet de intensie er één te kopen) is het niet anders. Ik kan hem niet vasthouden tewijl Eva me de weg vertelt
Eveneens ben ik tevens ook.
speciale bumper met zeer zeldzame motorkap(ook in m’n bezit geweest):
brrr gelukkig maar dat die motorkap zeldzaam is…
Harm Geplaatst: 12 Jul 2007 20:08 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Quote:
speciale bumper met zeer zeldzame motorkap(ook in m’n bezit geweest):
brrr gelukkig maar dat die motorkap zeldzaam is…
het was kwalitatief een zeer slechte kap omdat die niet goed vast tekrijgen was op het frame maar oogde erg stoer maarja samken verschillen he harm
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Ik heb zelf liever die “halfordszooi” ook niet, maar die gekoelde bekerhouder die je er ook weer zo af kan halen vind ik toch erg handig, vooral op vakantie.
Die dakspoiler heb ik ook gezien ja, volgens mij 2x zelfs. Zou die mooi staan op een chic (misschien in kleur gespoten)?

- C5 2.0 16v HDi Break
FutureBXChicdriver schreef:Ik heb zelf liever die “halfordszooi” ook niet, maar die gekoelde bekerhouder die je er ook weer zo af kan halen vind ik toch erg handig, vooral op vakantie.
Die dakspoiler heb ik ook gezien ja, volgens mij 2x zelfs. Zou die mooi staan op een chic (misschien in kleur gespoten)?
Op een chic moet je hem wel in kleur spuiten. Een chic is helemaal in kleur, ook de stootstrips en de bumpers dus zou het gek staan om een ongespoten spoiler te monteren. Verder denk ik dat het niet anders zal staan dan op bijvoorbeeld Stan zijn TZi.
spuiten is erg lastig omdat deze van zacht rubber gemaakt is en daar hecht de grondlaag niet op dan zou je deze eerst moet polyesteren zodat er gaan beweging meer inzit dan zou je hem te kunnen spuiten
stan schreef:spuiten is erg lastig omdat deze van zacht rubber gemaakt is en daar hecht de grondlaag niet op dan zou je deze eerst moet polyesteren zodat er gaan beweging meer inzit dan zou je hem te kunnen spuiten
Of even in vloeibare waterstof dopen…mja, kortom, not gonna happen
Vind het er trouwens best goed op staan.

- C5 2.0 16v HDi Break
stan schreef:spuiten is erg lastig omdat deze van zacht rubber gemaakt is en daar hecht de grondlaag niet op dan zou je deze eerst moet polyesteren zodat er gaan beweging meer inzit dan zou je hem te kunnen spuiten
Daar zeg je me wat. In dat geval denk ik dat het misschien toch niet zo fraai is op een chic, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.
zeg FutureBXChicdriver heb je inmiddels al wel je rijbewijs en een bx chic?
stan schreef:zeg FutureBXChicdriver heb je inmiddels al wel je rijbewijs en een bx chic?
Ik denk dat je me wat het rijbewijs betreft verwart met Timo-bx
De chic is Thijs nog mee bezig. Is in de eindfase en bel Thijs zondag wanneer ik hem op kan halen

- C5 2.0 16v HDi Break
D. Peters schreef:Middenarmsteun voor 4 tientjes? Daar zou ik niet over twijfelen… had meer richting 100 euro in gedachten voor dat ding
![]()
Valt me alweer mee
100 euro.. dat is de prijs van een hele BX
Harm schreef:
Zeldzame opties zijn eigenlijk nog leuker: ik heb airco en koplampsproeiers bijvoorbeeld
nou,
Airco is wel een prachtig item!
koplampsproiers???
hoe vaak gebruik je die???
wat me wel opvalt, dat er in bijv. in Frankrijk de BX-en bordevol zijn met luxe, maar hier in Nederland vaak kaal????
is de GTI geimporteerd dan??
BX-newbee schreef:
wat me wel opvalt, dat er in bijv. in Frankrijk de BX-en bordevol zijn met luxe, maar hier in Nederland vaak kaal????
Typisch voorbeeld van Nederlands Calvinisme
Airco is wel een prachtig item!
koplampsproiers???
Airco hebben we er vorig jaar ingeknutseld… koplampsproeiers ook, ik had een setje geritseld van een sloper in Zweedse uitvoering. Ik gebruik ze op meetings om te patsen, en op de snelweg tegen bumperklevers

- C5 2.0 16v HDi Break
Harm schreef:Airco is wel een prachtig item!
koplampsproiers???
Airco hebben we er vorig jaar ingeknutseld… koplampsproeiers ook, ik had een setje geritseld van een sloper in Zweedse uitvoering. Ik gebruik ze op meetings om te patsen, en op de snelweg tegen bumperklevers
Moet je ze eigenlijk omgekeerd op je achterbumper monteren… met verfafbijt in het tankje (wel een stalen tank en leidingen dan)