je houd de spanning er goed in
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
laten we een onthulling meeting houden kunnen we hem gelijk inlevende lijve zien
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Alles is mogelijk
Goed bezig man!! ik ben zéér benieuwd naar het eindresultaat.
Test
Vandaag ook weer lekker aan het klussen geweest. Helaas mijn camera vergeten. Dus geen foto’s
Ik heb de rest van de deuren strak gemaakt, achterklep geschuurd (binnen !!! en buiten).
Achterspoiler gepast en op maat gemaakt. Skirts van zolder gehaald en beetje mee aan het friemelen geweest. Spiegels worden ook in kleur gezet, dus die zijn ook geschuurd. De voorbumper is ook nog wat verbeterd ten opzichte van de laatste keer dat ik er mee bezig ben geweest.
Deze week iig de losse onderdelen allemaal in de grond, en de carroserie komt volgende week. Die moet nog helemaal klaargemaakt worden voor de grondlaag volgende week. En de week erna, als het goed is en alles volgens plan verloopt, gaat de kleur erop

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
zozo druk druk druk
maaruh worden de raamlijsten ook gewoon in kleur meegespoten?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
De raamlijsten worden ook gewoon in kleur gespoten. Alles word 1 kleur
Vandaag weer wat foto’s gemaakt. Kon helaas niet spuiten omdat er een auto van een klant eerst moet. maar niet getreurd, morgen is er nog een dag
Vandaag de voorbumper maar eens flink aangepakt. En de deuren hier en daar nog wat bij gewerkt.
Voorbumper was het meeste werk. Maar het resultaat mag er weer zijn dacht ik zelf.
Genoeg gekletst, hier komen de foto’s
Zo was het :
En zo is het geworden :
En de deuren met de klep.
Vandaag de bumpers, achterklep en 2 deuren in de grond gezet. Kon helaas de laatse deur niet meenemen, alle spuitplamuur was op
Helaas, pindakaas. Volgende week gaat de carroserie er aan geloven, komen er 2 nieuwe schermen op en dan neem ik die deur wel mee als ik de auto in de grondlak zet
Hier weer wat foto’s
Goed man. Ben echt jaloers dat je dat allemaal zo zelf kan doen ops:

- BX Sport MK2
- AX GT chic
heeel gaaf.
en als je je verveeld na dat je Bx klaar is mag je mijne ook wel doen?
McDean schreef:heeel gaaf.
ik verveel me niet hoor als ik klaar ben

- BX Sport MK2
- AX GT chic
vortex schreef:McDean schreef:heeel gaaf.
ik verveel me niet hoor als ik klaar ben
daar was ik ook niet bang voor
Het was weer een drukke dag vandaag. Ik heb de voorruit verwijderd, en de bekleding en voorstoelen eruit gehaald. ook een gedeelte van het dashboard met zekeringkast en bedrading moest het veld ruimen, omdat er een klein roestgat zat. deze is dicht gelast, alsmede de A-stijl. achter de kleine roestgaatjes bleken een dus een heeel stuk uit de A-stijl geroest te zijn. Zovwel de binnen- als de buitenstijl
hier heb ik dus een stuk ingelast (binnenstijl), en daarna de buitenstijl dicht gelast.
Hier de foto’s
En dit is alweer foto nr: 185

Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Jij bent mooi bezig! Echt fijn dat je dit allemaal op je werk kunt doen. Ze zeggen wel eens dat goed gereedschap het HALVE werk is, maar eigenlijk is goed gereedschap bijna het HELE werk (en je moet zelf natuurlijk ook handig zijn
). Maarreuh.. een kleine kritische noot: Er ligt toch een 16v blok in deze GTi? Ga je de remmen ook nog vervangen door 16v-exemplaren?
Eveneens ben ik tevens ook.