Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
easternnl schreef:Zo te zien geen mankementen, prachtige wagen. Alleen de gril is van een type 2, die zou ik vervangen door een originele.
Ik zou heb graag hebben gezien de leeftijd, dagwaarde bijtelling in Nederland. Maar ik heb al een XM en ik ga ook op vakantie volgende week.
Alleen de groene kleur vind ik persoonlijk niet zo, liever een blauwe of rode.
Ja,van die gril weet ik! het mannetje is 92 jaar nu en heeft ooit eens met de bumper en gril en rechterlicht zijn garagepoort willen openmaken!! staat allemaal in de onderhouds historie alles is er bij van KM 0 tot 79300! de wagen moet nu onderhouden worden,maar dat zit in de aankoopprijs voorzien ,alsook de technische controle.
Ze heeft nu 83600 gelopen!! vorige keer sliep ik nog half waarschijnlijk, want ik dacht dat ze 89000 had gelopen

Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Ik gok dat deze het is: http://nl.autoscout24.be/details.aspx?id=97784950&quid=510539294S900394T&gkid;=

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
easternnl schreef:Ik gok dat deze het is: http://nl.autoscout24.be/details.aspx?id=97784950&quid=510539294S900394T&gkid;=
JA! dat is ze! ik ga ze kopen waarschijnlijk! maandag een voorschot brengen opdat ze ze mij niet afsnoepen
zo te zien heeft ie trouwens de 2e serie koplampen ook
Volgens mij heeft ie gewoon type 1 koplampen, aan de verticale strepen te zien

Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Ik zie meteen dat je gelijk serie 2 koplampglazen, een set bougiekabels en een nieuwe distributiekap en rotor voor de ontsteking moet bestellen. Voor je eigen veiligheid en om te voorkomen dat je startproblemen zal krijgen
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Totaal aantal Berichten: 4311
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Willem schreef:Ik zie meteen dat je gelijk serie 2 koplampglazen, een set bougiekabels en een nieuwe distributiekap en rotor voor de ontsteking moet bestellen. Voor je eigen veiligheid en om te voorkomen dat je startproblemen zal krijgen
Distributiekap ? Verdelerkap bedoel je waarschijnlijk.

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
citro-power schreef:Willem schreef:Ik zie meteen dat je gelijk serie 2 koplampglazen, een set bougiekabels en een nieuwe distributiekap en rotor voor de ontsteking moet bestellen. Voor je eigen veiligheid en om te voorkomen dat je startproblemen zal krijgen
waar zit die verdelerkap, want ik moet nog leren aan deze wagen

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Willem schreef:Ik zie meteen dat je gelijk serie 2 koplampglazen, een set bougiekabels en een nieuwe distributiekap en rotor voor de ontsteking moet bestellen. Voor je eigen veiligheid en om te voorkomen dat je startproblemen zal krijgen
Wat is er mis met de koplampglazen??
Blooper1963 schreef:Willem schreef:Ik zie meteen dat je gelijk serie 2 koplampglazen, een set bougiekabels en een nieuwe distributiekap en rotor voor de ontsteking moet bestellen. Voor je eigen veiligheid en om te voorkomen dat je startproblemen zal krijgen
Wat is er mis met de koplampglazen??
serie 2 geven vaak wat beter licht

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Dus als ik goed zo een beetje alles lees,is deze V6 motor een PRV motor die nog met een distributieketting zou leven :

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Blooper1963 schreef:citro-power schreef:Willem schreef:Ik zie meteen dat je gelijk serie 2 koplampglazen, een set bougiekabels en een nieuwe distributiekap en rotor voor de ontsteking moet bestellen. Voor je eigen veiligheid en om te voorkomen dat je startproblemen zal krijgen
Waar alle bougiekabels opuit komen.
Heb ook net een nieuwe gemonteerd. Kost bij de dealer zo’n 150 euro samen met de rotor.
Bougiekabels zijn ook niet echt goedkoop , om even rekening mee te houden

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Blooper1963 schreef:citro-power schreef:Willem schreef:Ik zie meteen dat je gelijk serie 2 koplampglazen, een set bougiekabels en een nieuwe distributiekap en rotor voor de ontsteking moet bestellen. Voor je eigen veiligheid en om te voorkomen dat je startproblemen zal krijgen
Iemand die dit weet? zijn dat die 2 kapjes welke met plakband vast zitten??

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Blooper1963 schreef:Blooper1963 schreef:citro-power schreef:Willem schreef:Ik zie meteen dat je gelijk serie 2 koplampglazen, een set bougiekabels en een nieuwe distributiekap en rotor voor de ontsteking moet bestellen. Voor je eigen veiligheid en om te voorkomen dat je startproblemen zal krijgen
Iemand die dit weet? zijn dat die 2 kapjes welke met plakband vast zitten??
Dat is de computer en relais bak.

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Die zijn ook aan vervanging toe,maar dat vind ik wel op een sloper,of op een beurs!! ik ga,als ik haar heb eerst helemaal op en uitkuisen en in orde brengen,en daar kunnen al een paar jaar over heen gaan,dus ikn bedoel met in orde zetten!

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Blooper1963 schreef:
ik ga,als ik haar heb eerst helemaal op en uitkuisen en in orde brengen,en daar kunnen al een paar jaar over heen gaan,dus ikn bedoel met in orde zetten!
Lijkt me een goed plan , en een mooie XM is dat waard