fuseekogel lossen CX type 1
bx-cannes
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1136

- GS/GSA 1220 Club
Gepost: 11 augustus 2007 04:36 PM

Momenteel ben ik een poging aan het doen de ashoes te vervangen. De fuseekogel ligt behoorlijk dwars en ik krijg de draagarm er dus niet af.

Ik heb een soort fuseetrek tool erop gezet en lelijk hard aangedraaid. met zo’n kilohamer tegen de zijkant van de draagarm getikt. Eerst zacht, toen een paar flinke rossen. Geen beweging in te krijgen Shocked

Ik heb al het forum agfezocht en wat zitten googlen. Wat ik lees is flink rammen met een hamer of juist met een trekker. Ik heb nu beide geprobeerd en nog steeds zit ie muurvast.

Net bij Brezan maar zo’n uber-tool gekocht, maar die past er niet omheen dus dat schoot ook niks op. Tool heb ik maar weer terug gebracht.

Heet stoken durf ik niet aan want daar heb ik geen ervaring mee.

Is er iemand die her een gouden tip heeft? Alvast bedankt voor het meedenken.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 11 augustus 2007 08:07 PM
  [ # 1 ]

laat de fusee lekker aan de arm zitten en neem de hele constructie eraf

Profiel  

bx-cannes
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1136

- GS/GSA 1220 Club
Gepost: 14 augustus 2007 08:23 PM
  [ # 2 ]

Helaas, ik heb verloren van de fusee. Vanmorgen maar naar de garage gebracht en net opgehaald. Het ging hem ook niet makkelijk af. Hij vertelde de hele fusee te hebben gedemonteerd omdat hij de draagarm ook niet eraf kreeg Braken 2 bouten af, moest ze uitboren etc. Nouja, hoort erbij

Nu weer lekker rondrijden! Very Happy

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook