VOOR DE MENSEN DIE NOG LEDEREN ZETELS ZOEKEN? IK ZAG IETS OP KAPAZA, http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Citroen/5708094/Lederen_interieur_Citroen_Xsara_Coupe_Bj_97_00.html
Ziet er raar uit.
Matthijs2006 schreef:Ziet er raar uit.
hoe bedoel je want veel raars zie ik er niet aan?
nitRon schreef:Matthijs2006 schreef:Ziet er raar uit.
hoe bedoel je want veel raars zie ik er niet aan?
Ik snap wel wat Matthijs bedoelt. Het zit als een zak om de stoelen heen. Kijk bijvoorbeeld naar de hoofdsteunen. Kan nou niet zeggen dat ik het echt mooi vind..
Ik was ook op zoek naar leer voor in de xsara, maar als het zo moet dan liever niet…
Xsara Coupe
Het ziet er niet strak uit. De voorstoelen dan.
Jaeger schreef:Ik vind het er nu ook ni zo mooi uitzien, handjes afblijven zou ik persoonlijk zeggen. Volgens mij is dat gewoon overtrokken en dan nog niet eens zo mooi
![]()
Een vriend van mij heeft ff geleden heel zijn interieur van een golf 4 laten bekleden met leder, ik zal daar eens achter horen waar hij het heeft laten doen, maar dat is wel in België.
ben je gek :p ik heb via kapaza een volledige lederen interieur gevonden voor men xsara, zelfs met deurpannelen erbij voor 300euro, ik heb wel de gordelspanners moeten versteken van men oude zetels, want die lederen hadden in een ongeval gezeten, maar ervoor had ik ook prijs gevraagd bij creato, voor hetzelfde te laten overtrekken in zwart leder, (zelf demontage en zelf terug montage) 1648 euro! :s
moet wel toegeven dat mijn zetels er beter uitzien, strak! en ik heb geen armsteun achteraan, waarschijnlijk om dat de mijne fase 2 is ...