Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ik heb op marktplaats een interieurtje gezien:
Ik heb mijn twijfels of dit serie 1 is (ik heb nog niet zoveel ervaring met alle verschillende typen CX), het stofje lijkt wel op wat ik zoek (beige visgraat voor serie 1 berline), maar kan iemand bevestigen of dit:
type 1 is
voor een berline is
dit het ‘standaard’ visgraat beige-stofje is
?
tnx!
Robert
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
weet het niet 100% zeker maar volgens mij serie 2 aan de onderkant van de stoel te zien
Prettige zit
Had de serie 1 al hoofdsteunen op de achterbank?
Re: Prettige zit
La Reine schreef:Had de serie 1 al hoofdsteunen op de achterbank?
kon een optie zijn hoofdsteunen achter

Totaal aantal Berichten: 1377
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Re: Interieur voor serie 1?
25trd schreef:Ik heb op marktplaats een interieurtje gezien:
Ik heb mijn twijfels of dit serie 1 is (ik heb nog niet zoveel ervaring met alle verschillende typen CX), het stofje lijkt wel op wat ik zoek (beige visgraat voor serie 1 berline), maar kan iemand bevestigen of dit:
type 1 is
voor een berline is
dit het ‘standaard’ visgraat beige-stofje is?
tnx!
Robert
Dit is zeer duidelijk een serie 2 interieur.
Hoofdsteunen werden standaard geleverd op Prestige en GTi(T) serie 1 op de Pallas was het wel een optie.
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
maar de onderkant van de stoel is toch ook anders van type 1 en 2

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
tnx allen.. ik begon zelf ook al te twijfelen en de eigenaar van het interieur wist me alleen te vertellen dat het van een auto uit de jaren 80 kwam
Het is dus niets voor mij
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 1377
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
citroenc2 schreef:maar de onderkant van de stoel is toch ook anders van type 1 en 2
Idd de onderkant verschilt van model en ook het stiksel motief is anders van type 1 <-> type 2
Type 2 stoelen zijn ook dieper/ronder gevormd.
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Best een leuke prijs voor tijdelijk als je interieur nu echt slecht is. Dat ben je voor stoelhoezen ook snel kwijt.
Als je interieur nog redelijk is, verder zoeken inderdaad. Suc6, dat heb je nodig
25trd schreef:tnx allen.. ik begon zelf ook al te twijfelen en de eigenaar van het interieur wist me alleen te vertellen dat het van een auto uit de jaren 80 kwam
![]()
Het is dus niets voor mij
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”