R&DY; schreef:
klopt. Ik vond het dus wel nodig om mijn hdi te laten chippen. Bij fasttech hebben ze super service en ze weten precies wat ze doen. Zijn echt vaklui.
Door een dumpvalve pakt de motor veel eerder weer op bij gas los laten.
Als je Een open luchtfilter wilt monteren gebruik dan een vervangingsfilter. Een 57i kit van k&n heeft niet zoveel zin.
Hey R&DY;!
Zat al een beetje te wachten op je reactie!
€350,- is niet echt super veel voor een dergelijke vermogenswinst! Maar is de rest van mijn VTR een beetje opgewassen tegen dit geweld of moet ik dan echt wat voorzichtiger gaan doen?
Mijn VTR is nog steeds dealeronderhouden levert dit problemen op?
In de thread over jouw VTS liet je zien hoe je de dumpvalve hebt geinstalleerd dat zag er vrij eenvoudig uit (slang eraf, gaatje boren, klep erin, aansluiten en klaar) is dat ook echt zo eenvoudig?
Mijn VTR heeft er reeds 180k km opzitten en de koppeling ook al dik 85k km van mijn (redelijk) sportieve rijden, kan die nog veel meer hebben of is die aan vervanging toe? Als dit toch het geval is kan die net zo goed alsnog getuned worden.
En voor wat betreft de trekhaak: Daar is dus niet al te veel complex afbriceerwerk voor nodig als ik het zo hoor! Das wel mooi! Nu nog even een op de kop zien te tikken…
Thanks iedereen alvast voor jullie mening!!
Geschiedenis:
AX 1.1 ‘96 (‘02 tot ‘04)
Ford Fiesta 1.5d (‘04 tot ‘04)
Pug 206 SX 2.0 HDi 66kw ‘02 (‘04 tot ‘06)
Fiat Punto 1.1 (‘06 tot ‘06)
Xsara VTR 2.0 HDi 66kw ‘03 (‘06 tot nu)
En die dumpvalve dan? Hoe simpel is die montage?
Geschiedenis:
AX 1.1 ‘96 (‘02 tot ‘04)
abergh10 schreef:En die dumpvalve dan? Hoe simpel is die montage?
Ik heb daar ook wel interesse in….
Weet er iemand hoe dat juist moet ???
Greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
In de thread over zijn eigen wagen ( http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=176915 op pagina 2) staat een korte fotoserie over de installatie hiervan. Het ziet er vrij eenvoudig uit maar ik vraag me af of dit ook voor de beginnende knutselaar het geval is.
Geschiedenis:
AX 1.1 ‘96 (‘02 tot ‘04)