Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Gister ging ik wat XM spul ophalen in Noord Duitsland.
Kwam bij een maffe Duitser terecht in een grote boerenschuur. Hij praatte veel en snel Duits. In de schuur stonden 2 XM-n 3 DS-sen. Was een aardige rommelige hobby schuur, puinhoop zeg maar. En hij praatte maar… en schoof steeds meer spul in mijn auto. En toen begon ie over z’n echte liefde: CX… en of ik ze wilde zien?
Ja! Natuurlijk, CX is mooi.
Naar andere schuur, mooie schuifdeur, gaat open, hij doet TL lampen aan.. en daar, in een showroom-achtige prachtig opgepoetste ruimte staan 2 CX-en. Een Prestige turbo2 zwart met zwart leer een een Diesel turbo2 zilver.
De Prestige was echt prachtig, van de Hamburg dealer geweest. 90k gelopen, el. open dak. Jààren geleden stil gezet om maar zo nu en dan even te rijden. Leuk om dat zo tegen te komen. Ze waren niet te koop helaas.
Ik ga weer vlug terug naar mijn XM hoekie!
Sweef
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):

Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
prestige en schuifdak

Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
trx
oh, en ook leuk: er stonden 3 stapels met een stuk 20 trx banden! daar handelde hij zo’n beetje in.
rijden jullie cx-ers daarop?
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):
alleen als je de turbo velgen heb of de blokjes velgen in de maat van de trx zijn erg dure banden

Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Wat is zijn prijs voor de TRX banden? Niet dat ik ze nodig heb, maar een vriend van me heeft een CX GTI Turbo2.
gr,
Citrophile
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker
!