als het goed gaat ben ik over een dag of wat eigenaar van een mooie cx uit la doux france wil deze hier dan ook rijdend weghalen. heeft iemand een tip hoe ik dit het beste kan gaan doen.
enjoy life drive CITROEN
http://picasaweb.google.nl/kostertjes

Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Met de trein heen en terug met de CX ??
sorry, flauw.., maar ik heb net de jackpot niet gewonnen.

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Begin hier eens te lezen:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=182062
bedoel eigenlijk meer verzekerings tech en dat soort zaken maar evengoed bedankt voor de snelle reactie
enjoy life drive CITROEN

Sorry, maar idereen om me heen wint maar jackpotten en gaat maar mooie CX’en in Frankrijk ophalen enz enz… Een man kan maar zomaar hebben…

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
Ambijajance, als de anderen ze allemaal uit Frankrijk weghalen, dan haal jij er toch gewoon een uit Luxemburg? Dan lach je ze allemaal uit: het is niet zo ver weg en je krijgt er veel mooiere nummerplaten bij: “CX 1975” voor een sable cendré CX 2200 Super uit 1975 of “CX 1976” voor een gris largentière CX 2400 Super uit 1976!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

ha die Rens: maar als ik die twee CX’en weghaal uit Luxemburg heeft Luxemburg waarschijnlijk geen CX’en meer toch ?....
Hebben jullie ook een kentekenplaat met CX 09 65 70 ??

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
Een verlies van twee CX’en zou inderdaad een dramatische verkleining van het nationale bestand betekenen. Er zijn er nog een paar, dus hij zou hier niet uitsterven.
Het door jou gewenste nummer kan ik niet leveren. Kentekens die met twee letters beginnen zijn er alleen in combinatie met drie of vier cijfers. Helaas…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
toine.koster schreef:bedoel eigenlijk meer verzekerings tech en dat soort zaken maar evengoed bedankt voor de snelle reactie
Je kunt verzekeren op chassisnr en als je die niet weet dan kijk je je maatschappij lief aan en rijd je net als ik terug in je nieuwe dame die verzekerd is op basis van het feit dat het een witte Citroën CX ambulance is waar jij in die dagen in zit. Ik wist het nr namelijk voordien niet en wilde op zondag met de dame terug naar huis rijden. Aangezien god verzekeringsmaatschappijen verboden heeft op op die dag de telefoon op te nemen, hebben ze het dus maar zo geregeld.
Verder moet je gewoon op de FR platen naar huis rijden, dat scheelt je een hoop tijd en geld voor een invoerkenteken. Het enige wat je in dit geval doet is de staat een klein beetje verneuken, de verzekeringsmaatschappijen zal het iig een zorg zijn.
Veel plezier en succes.
Animal triste post coitum
Serge schreef:
Verder moet je gewoon op de FR platen naar huis rijden, dat scheelt je een hoop tijd en geld voor een invoerkenteken. Het enige wat je in dit geval doet is de staat een klein beetje verneuken, de verzekeringsmaatschappijen zal het iig een zorg zijn.
Veel plezier en succes.
Dat laatste zou ik zelf misschien ook wel doen, maar toch ff vragen. Loop je het risco op een fikse prent met navordering als je dan door een dienstklopper aan de kant wordt gezet ? Dit op basis van het gegeven dat een in Nederland wonend en geregistreerd persoon niet mag rijden in een voertuig met buitenlandse platen ?
In theorie wel, maar geen risico’s genomen is niet geleefd.
Los daarvan heb ik mij laten vertellen dat de NL politie niet snel een F-auto aan de kant zet als daar geen serieuze reden voor is, aangezien de NL politie door de bank genomen geen F spreekt en F-ers door de bank genomen niks anders dan F spreken. Zorg dus dat al je lampjes het doen en houd je netjes aan de snelheid, dan is er niks aan de hand.
Animal triste post coitum

Totaal aantal Berichten: 62
- CX GTI turbo 2
- XM 3.0 V6 24V Exclusive
Het enige irritante is wel zodra je de grens over bent dat je gelijk drugsrunners om je heen heb zwermen.
Was bij ons het geval, geen aandacht aan schenken en na een paar km zijn ze wel weg.
Qua verzekering kan je het eventueel bij emerpark proberen daar heb ik het ook gedaan en ga het volgende week ook weer doen. Zij verzekeren op chasisnr.
Mocht er iets gebeuren moet je hun gewoon ff bellen.
Wens je verder succes met het ophalen van je wagen, we horen wel hoe het allemaal is gegaan.
Betalen
Qua belasting mag je hier maximaal 14 dagen met een buitenlands kenteken rondrijden: http://www.belastingdienst.nl/variabel/bpm-vrijstelling/
wat betreft die drugsrunners, die ben ik zo kwijt want ik woon in het zuiden 1/2 uur na maastricht ben ik thuis.
tussen twee haakjes (twee haakjes wat typ ik nu dan toch) het moet met hoofd letters
HIJ IS VAN MIJ !!!!!!!!!
EEN CX UIT 83 GEKOCHT VIA EBAY
ik weet bijgod niet of het iets is maar ik waag de gok gewoon
volgens de verkoper slechts 79000 gelopen
het word mijn eerste cx en ik heb alleen maar ervaring met een 2cv, bx, xm, en een xantia. Kan me niet schelen wat het word maar hij komt naar nederland
p.s. als garage st marien (23600) dit leest waar ik wel vanuit ga!!!
ligt de garage van jullie een beetje in de route maastricht naar de bourgogne (SAVIGNY EN REVERMONT)
[size=4]als iemand nog een tip heeft waar op te letten buiten de carte gris laat horen laat horen[/size]
enjoy life drive CITROEN

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Nee, wij zitten precies in het midden van het land. Hoezo?
edit: Een CX is een zij.
anders waren we even voorbij gekomen. als jullie het hier mee eens waren natuurlijk.
je hebt gelijk mijn eendjes noemde ik altijd zij SORRY
enjoy life drive CITROEN