Ik heb mn eigen diagnose gesteld door met mn neus erboven te gaan hangen. Bij mij zie je echt een scheur door het rubber lopen, dus die moet wel vervangen worden. Misschien kan je zien of het rubber van de cylinder die aan de vork vast zit nog goed is?
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
OK, dan ga ik ook m’n eigen diagnose stellen, maar wordt dan wel ergens volgende week…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
top, ik pb je als ik vroeg thuis ben, msischien kan ik even langs wippen!?
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!









Totaal aantal Berichten: 857
Geregistreerd: 27-07-2004
- XM V6 24V Exclusive
Hahahahaha wat een prachtig verhaal Frank.
Je maakt toch wat mee he? Kwikfit doet niet onder voor een heleboel garagisten die ik in de loop der tijd heb meegemaakt hoor.
Bij de BX was de heckspoiler afgebroken omdat ze de auto daaraan op de brug hadden geduwd, die deed het even niet en dan staat ze laag. De auto liep natuurlijk vast op de brug en toen belden ze me dat het opnieuw bevestigen van de spoiler me zo’n 300 Euri zou gaan kosten. En dat er een leiding vervangen moest worden.
Ik heb toen flink wat stennis getrapt. Ach, het blijft toch je hobby he?
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Bedoel je nou dat de auto je hobby is, of stennis schoppen?
Dat laatste klopt wel redelijk Nee hoor, ik ben de vrede zelve.
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Een XM naar de QuickFitt brengen is pure zelfkastijding! Waaom doe je dat dan ook!
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
mpostma schreef:Een XM naar de QuickFitt brengen is pure zelfkastijding! Waaom doe je dat dan ook!
Misschien houdt Frank daar stiekum een beetje van…
et voila. Je hebt me.
Nee, ik probeer mezelf iedere keer weer over te halen het goede in de mens te ontdekken en mezelf daar ook de ruimte voor te bieden. Dus iedere keer denk ik weer, ach kom, zo erg kan het niet zijn, het is een miljoenenconcern in Engeland en Nederland. Hoe slecht kan het dan echt zijn.
Gelukkig zijn daar altijd de mensen kwikkut, die je met een realistisch en overtuigend antwoord weer met beide benen op de grond zetten!
Thank god for de kwakfluit!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
malle pietje schreef:Thank god for de kwakfluit!
Het voornaamste probleem Met KF is (maar dat geldt niet alleen voor hen) dat de kwaliteit van de geboden diensten sterk verschillen afhankelijk van de vestiging. In het begin van mijn automobiele carriere ging ik wel eens naar KW en soms ben ik ook wel eens voortreffelijk geholpen. Soms was het ook dramatisch. Die wisselende kwaliteit maakt dat ik KW in principe afraadt aan mensen.
Ha Frank,
Kun je beter ff bellen => zie pb…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik ben één keer bij de Kwikfit geweest met een Nissan Micra, voor een uitlaatje en dat was niet minder dan dramatisch.
Een XM bij de KF is vragen om ellende IMHO, ik ga er nooit meer naartoe, dat staat als een huis. KF heeft voor mij levenslang.
Amen.
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Vandaag nog eens lekker getourd, de cruisecontrol werkt prima, nu ik de aan/uitschakelaar heb ontdekt.. ops:
De climatecontrol werkt ook prima, hij begint alleen wat optimistisch te blowen als je de temperatuur wijzigt. De airco moet wel bijgevuld worden, of uberhaupt weer aangesloten. Die schijnt door een eerdere eigenaar te zijn afgesloten.
Dan over 2 weken naar Serge om de assen te vervangen, hopelijk kom ik dan ook toe aan de thermostaat en multiriem, die samen met 10liter koelvloeistof 51euro kostten.
Morgen eens lekker de stofzuiger er doorheen trekken en de V6 kap schoon maken, want die is vies en dat kan natuurlijk niet.
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
malle pietje schreef:Vandaag nog eens lekker getourd, de cruisecontrol werkt prima, nu ik de aan/uitschakelaar heb ontdekt..
ops:
je maakt dus vorderingen
Nou niet echt natuurlijk. Ik wilde vandaag de thermostaat al vervangen, maar met dit weer ga ik de straat niet op. Althans, niet onder een auto hangen.
Wel even de materialen besteld. Ik bedenk me nu natuurlijk weer dat ik ook nog een stuurkogel nodig had voor de V6, daar zit speling in. Gelukkig heb ik nog goeie reactiestangen liggen, die kunnen er straks ook mooi onder. Hoor een beetje rammelen namelijk.
De trekhaak die er door de vorige eigenaar onder is gegooid ga ik er ook onderuit trekken, misschien morgen al. Dat heb ik al onder de diesel hangen en is gloednieuw, dus misschien verdien ik dan nog wat aanschafkosten terug.
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!