Kokerbalk was inderdaad aardig aan het roesten…
Wel balen zeg! Verder een leuke auto… Gewoon lekker oprijden en zorgen dat de automaat van roy klaar is tegen de tijd dat t echt niet meer kan…
Xsara Coupe
En dat is wat ik ook ga doen. Ook al vanwege het feit dat de schuur waar vh Roys XM staat mogelijk binnenkort plat gaat…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Is de voorheen Roy ook Gris Dolmen toevallig??
Yep, die van jou ook toch, wilde ik nog vragen…
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Ja er staat hier nu een praktisch volledige donorauto voor de deur
Kan ik m eens een keer komen bekijken?
Citroën XM turbo ct

natuurlijk kan dat. Maar als ik morgen een nieuwe koop dan mot ie wel snel weg. 2 Xm’s in de verzekering en wegenbelasting is mij iets te gortig. Maar dat pben we wel voor elkander
Vandaag uit de sloop Exclusive het leer en de lederen deurpanelen gehaald. Was best wel ff een klusje, zeker die deurpanelen. Maar als je de slag te pakken hebt, gaat het wel zo gemakkelijk. En die vaste delen van de achterbankleuning kon ik dankzij Wes ook loskrijgen.
En vervolgens thuis voor de deur de achterbank er alvast ingeschroefd. Morgen verder. Overigens wel leuk voor de deur klussen. Je krijgt of rare blikken of vragen als “Wat doe jij nou”.
Citroën XM turbo ct

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Mooi man, leuk klusje he. Interieurtje in/uit bouwen vind ik ook wel een leuk klusje vooral als het resultaat bevredigend is.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
leuke klus ja, ben nu ook klaar met mijn interieur: vandaag in de TD de deurpanelen met houtinleg ingezet. Vanavond een mooie houtinleg voor dashboardkast maken en morgen inlijmen, middenconsole heeft al hout, ziet er chique uit!
Ook vandaag Xenon in de TD: wat een bak licht zeg!
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):
Zeker een leuke klus! Wilde ook nog de middenconsole losmaken, maar dat wilde niet zo heel erg. Das dan voor een andere keer. Wel al het hout rondom de versnellingspook en codepaneel weggehaald. Ga ik morgen er ook nog even inklikken. Wordt het al bijna een echte Exclusive…
En Wes, kom je morgen nog?
Groet, Arjan
Citroën XM turbo ct

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
XMTurboCT schreef:Zeker een leuke klus! Wilde ook nog de middenconsole losmaken, maar dat wilde niet zo heel erg. Das dan voor een andere keer. Wel al het hout rondom de versnellingspook en codepaneel weggehaald. Ga ik morgen er ook nog even inklikken. Wordt het al bijna een echte Exclusive…
En Wes, kom je morgen nog?
Groet, Arjan
Wil je dat graag??
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ik denk dat ik het zelf ook wel afkan, maar is misschien wel gezellig? Kijk maar even hoe het je uitkomt…
Citroën XM turbo ct
Kon het niet laten. Toch nog een XM erbij gekocht. De oude van Bart met het vermoeide blok en wat rottige onderkant. Leuke is dat ie dezelfde kleur heeft als mijn XM ‘halfautomaat’, zeg maar de oude XM van Roy. Plaatwerk van die van Bart is ok, net als de binnenkant. Kortom weer leuk voor de nodige onderdelen.
En binnenkort aan de slag met de revisie van de automaat. Dan wordt dat m’n dagelijkse XM en kan de Ambiance de deur uit…
Groet, Arjan
Citroën XM turbo ct
wat moet je toch met al die auto’s
ops:
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl