Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Nou, er komen dus echt geen angel-eyes in hoor.
Neeeee, het blijft wel Frans
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Zolang het geel licht is, is het goed.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Zolang het geel licht is, is het goed.
Haha,
niet zo’n klein beetje geel ook
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BMW 3-serie lampen, zoals in deze ?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:BMW 3-serie lampen, zoals in deze ?
Jup, die ja.
Maar dan alleen de buitenste, de binnenste blijven wit met gele bolletje erin.
Als het goed is, neem ik ze op 9 feb in ontvangst
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90


























Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
4 blanke met gele H4 geven ook leuk resultaat hoor
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:4 blanke met gele H4 geven ook leuk resultaat hoor
Tsja, maar ik heb momenteel maar 2 goede witte, en zo’n combi van wit en geel lijkt met ook wel apart.
Dat er geel licht in MOET, is natuurlijk geen discussie
En vandaag heb ik dan eindelijk de Bosch stickers binnen gehad.
Wel een beetje een tegenvaller. 2 grote stickers die te groot zijn voor m’n auto. En 4 stickers waar dan geen Bosch op staat, maar dan wel met de bedrijfs-striping.
Maar, er is voor mij wel wat mee te flansen
Stickers van Hella komen hopelijk ook volgende week binnen, maar van Total heb ik helaas niks meer gehoord, dus daar moet ik maar weer eens achteraan
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Binnenkort heb je een aanhanger nodig om al die stickers kwijt te kunnen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Binnenkort heb je een aanhanger nodig om al die stickers kwijt te kunnen.
Nou, dan moeten we maar even een andere rode BX slachten om daar maar een hangertje van te maken
En dan vol plakken natuurlijk
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Jaaa hoor,
Vandaag had ik weer eens de WegenWacht nodig.
Ik kwam zo rond vieren van m’n stage af, en ik stapte in de auto, maar al gauw merkte ik dat de koppeling veel eerder oppakte. En na nog een paar rotondes, kruispunten en al die andere obstakels ben ik maar een zijstraat in gereden om er maar eens even naar te kijken.
Ik was de zijstraat nog niet ingereden, of het koppelingspedaal kwam al niet meer omhoog. Ik die pook maar uit z’n versnelling getrokken en en mooi plekje op de stoep uitgezocht. En waar eindig ik dan… recht voor de Kwik-Fit.
Ik meteen maar even 1 van die jongens daar, er naar laten kijken..
Ik zelf dacht meteen dat het de kabel was, maar hij dacht of de kabel of de koppeling zelf.
Daarna heb ik maar de WW gebeld, en die zag dat de koppelingsstift door de hevel heen is geboord/gesleten.
Toen heeft ie maar een noodoplossing gemaakt d.mv. een ander boutje in het (nieuwe) gat van de hevel te draaien, en ben ik met een fluwelen linkervoet (ook rechtervoet trouwens) naar huis gereden.
Volgens de WW moet nu heel de koppelingshevel vervangen worden, en daarvoor moet dus ook de bak eruit (en ik dacht ook de motor) want het gaat hier om de hevel die UIT de bak komt.
Maar goed, voorlopig durf ik er niet meer mee te rijden, omdat ik bang ben, dat die noodoplossing het begeeft. Ik ga eerst wel eens kijken of ik het hele geheel misschien op een andere manier kan maken, anders moet alles er toch uit
En dus kom ik a.s. zaterdag ook met de CX van m’n pa
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
ik meen dat je die zo uit de bak kon trekken
Zit er al een gemodificeerde hevel in dan trouwens ?? ik heb al 2 keer een gebroken hevel gehad en 2 keer een gebroken koppelingspedaal. Nu gaat het al jaren goed na gemodificeerde te hebben geplaatst
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap




















Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Hm dat is even minder ...
Of een leuk klusje natuurlijk
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Daan88 schreef:Hm dat is even minder ...
Of een leuk klusje natuurlijk
Nou, laat ik het zo zeggen; ik zat er nou niet bepaald op te wachten
vortex schreef:ik meen dat je die zo uit de bak kon trekken
Zit er al een gemodificeerde hevel in dan trouwens ?? ik heb al 2 keer een gebroken hevel gehad en 2 keer een gebroken koppelingspedaal. Nu gaat het al jaren goed na gemodificeerde te hebben geplaatst
Is dat zo?
Kun je zo die hevel uit de versnellingsbak trekken? :
Het gaat hier wel om een 150A blokje met 4 bak, het kantelblokkie dus.
Zou wel mooi zijn, als ie er zo uit kan, scheelt eventueel wel veel werk
Wie kan dit met zekerheid zeggen???
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90