gompy58 schreef:eXaMple schreef:krukaskeerring is een van de doodsoorzaken van mijn V6….
Dan moet het blok eruit..uhm, misschien had je dit nieuws toch beter wat subtieler kunnen brengen.
![]()
Met zulke reacties zou ik geen carriere move richting diplomatieke dienst overwegen
Dat scheef iemand anders (citro-power) geloof ik en hij schreef het ook al eerder, dus dat had TS best bij van der Laan kunnen voorleggen alvorens er voor 950 eur in te pompen.























Totaal aantal Berichten: 4871
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
gompy58 schreef:eXaMple schreef:krukaskeerring is een van de doodsoorzaken van mijn V6….
Dan moet het blok eruit..uhm, misschien had je dit nieuws toch beter wat subtieler kunnen brengen.
![]()
Met zulke reacties zou ik geen carriere move richting diplomatieke dienst overwegen
Volgens mij was ie dat ook niet van plan hoor!?
Maar als deze XM verder een STRAKKE XM is en het dus waard IS!!
Zeker die krukaskering laten doen, mits er genoeg € voorradig zijn!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Als DTPer hoef ik ook zelden diplomatiek te zijn hehehe plaatjes zijn niet snel onder de indruk….
Haha. Thanx voor jullie medeleven. Ja… da’s niet best. Ik ben wel van plan het klusje evt. te gaan laten klaren, maar dan moeten we wel ff wachten op nieuwe euro’s… Wat jammer trouwens dat deze lek niet eerder ontdekt is, bijv. bij de vorige reparaties (...).
Kan ik er wel mee blijven rijden?























Totaal aantal Berichten: 4871
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Yep, je kan er mee rijden, al weet ik niet voor hoelang?? Iemand!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
tsja… als iets lekt heb je twee opties…
of je dicht het gat, of je zorgt ervoor dat er genoeg materiaal voorradig is zodat er gelekt kan worden….
kortom, zorg dat er genoeg olie voorradig is























Totaal aantal Berichten: 4311
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Je kunt ook een conserveblikje doorknippen en over de voorpijp heen doen.
Als ie dan lekt doet ie het op het blikje en niet op de hete voorpijp.
Creatief oplossinkje tot reparatie.
Even off topic. Dan moet ik binnenkort maar eens over het Rap rijden…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
citro-power schreef:Je kunt ook een conserveblikje doorknippen en over de voorpijp heen doen.
Als ie dan lekt doet ie het op het blikje en niet op de hete voorpijp.Creatief oplossinkje tot reparatie.
En jij dacht dat dat blikje niet net zo heet werd?>
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
sterker nog, ik denk dat dat blikje ook gaat roken… en vervolgens wegsmelt…























Totaal aantal Berichten: 4311
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Je moet hem natuurlijk wel vrij van de uitlaat hangen.
Heeft bij mij 2 jaar geholpen en het perfect gehouden.
Toen heb ik ook de motor eruit gehaald en de keerring vervangen (en de rest)
Wat een onwijs praktische tip. Ben nog niet zo’n handige harry met dit soort dingen, maar zal proberen iemand te vinden die me laat zien hoe het moet.
Trouwens, ik heb net een parkeervergunning besteld en er was geen wachtlijst, dus binnenkort is madame XM permanent op het Rap te bezichtigen!
OK, nou dan kom ik zeker binnenkort langsrijden. Woon denk een paar honderd meter van je vandaan…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!