Hallo zwevers,
Had voor de gekkigheid een bod gedaan van 500 euro op de franse ebay site voor een 2400IE en heb de veling nog gewonnen ook.
Plus:
Mooi leder interieur
C-Matic in goede staat
Airco
Min:
Slechte carroserie (deuren)
Ik ben op zoek naar en transsport bedrijf die de auto voor een beetje redelijk bedrag kan ophalen.
Iemand nog suggesties? En wat is jullie eerste indruk?
Alex

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Leuk!
Hint: ANWB bellen, die hebben wel eens een plaatsje op een autotransporter over.
Citroen!

Totaal aantal Berichten: 1136
- GS/GSA 1220 Club
briljant. mooie wagen, vooral van binnen. deurpanelen zien er mooi uit nog, en dat leer is helemaal sjiek.
Ben benieuws naar de ontwikkelingen met invoeren etc. succes!

Totaal aantal Berichten: 4311
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Deuren zijn makkelijk te vervangen.
Als de rest maar hard is.
Ik laat alles transsporteren met Tinga uit Leimuiden , een schappelijk persoon.
Bedankt voor de tips, ik ga eens rondbellen.
Gr. Alex
Leuk projectje…
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Mooi interieur! Gefeliciteerd!
Getuigd wel van lef, zo’n auto ongezien kopen
Ben benieuwd hoe de staat va de onderkant is. Succes met het transport en houd ons op de hoogte!
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
mooi man ! zelfde type als de mijne alleen heeft die van mij nog het bolletjes asbak
gewoon zelf ophalen, leuk avontuur! mocht je nog onderdelen nodig hebben voor de dame..
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Wanneer moet die auto uiterlijk weg zijn?
garagestmarien schreef:Wanneer moet die auto uiterlijk weg zijn?
Ik heb de verkoper vanavond nog even een mailtje gestuurd, Ik hoop morgen hierop antwoord te hebben.
Ik hou jullie op de hoogte…..
@Roy Deze CX heeft ook een “bolletje” asbak

- BX 1.9 TURD, de Euro
ernst23 schreef:Mooi interieur! Gefeliciteerd!
Getuigd wel van lef, zo’n auto ongezien kopen
Ben benieuwd hoe de staat va de onderkant is. Succes met het transport en houd ons op de hoogte!
Hoezo lef? Is maar 500 euro. Heb je toch een leuke asbak voor. En nog wat stoelen enzo. Mocht de rest niks zijn.
Valt tegen hé? Vanaf Appiedoorn is het ook nog 1100 km. Kan wel een autotrailer lenen van een vriend maar heb zo weinig tijd, anders had ik hem zelf opgehaald.

- BX 1.9 TURD, de Euro
haal ik haar toch op…. Niet dat ik een trailer heb, nog niet, of een trekkend voertuig….
garagestmarien schreef:haal ik haar toch op…. Niet dat ik een trailer heb, nog niet, of een trekkend voertuig….
Tja, zoals in PBtje de auto is twee jaar geleden rijdend weggezet. maar nu wil die niet starten volgens de eigenaar. Misschien is het alleen maar een lege accu of iets dergelijks

Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
Gewoon zelf halen, lache toch en het is goedkoper.
En zo heel belachelijk ver is het ook weer niet dus ach.
Succes ermee mooie koop
Gr mark
Als Wendela de dame ophaalt en zorgt dat ze start en vooruit komt, dan wil ik ‘r tegen brandstofkosten en peage wel mee terug nemen in de week van 10 maart. Dat houdt dan wel in dat ik zelf niet met m’n ambu op pad kan volgende week, maar mee moet rijden met iemand anders… Maargoed, het is sowieso maar de vraag of ik nog de tijd kan vinden om die paar punten die nog gedaan moeten worden aan de ambu klaar krijg voordien.
Ik zou me er overigens niet zo druk over maken of ze het al dan niet gaat halen naar NL. Ik ben afgelopen jaar deelgenoot geweest van het zelf halen van 3 Cits uit Zuid Frankrijk en heb daarbij de mening gevormd dat als het karma van de kar ok is, ze je ook wel thuis brengt. Doet ze dat niet dan verdient ze ook niet beter dan eeuwig weg te rotten op de pechstrook.
Het aanbod ligt er, denk er maar eens over na.
Animal triste post coitum