ik zie geen plaatjes meer ? alleen nog maar een zoek functie die niets meer terugvind
Ouwe mopperkont

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
De zoekresultaten worden als pop-ups getoond.
Grote kans dat je browser deze blokkeert.
De bak zit weer klem Ik ga er nu een ander tegen aan hangen. Ik heb er wel 1 gevonden maar het probleem is dat ik deze eerst nog moet gaan uitbouwen morgen (buiten ook nog eens). Vanavond weer alles uitbouwen aan motor+bak uit mn eigen xm en dan morgenochtend beginnen met de andere xm om de bak te lichten.
Hopenlijk zondag alles weer tegen elkaar schroeven maar we zullen het wel zien….
Ouwe mopperkont
klote zeg!! Ik ken dit type bak intern niet goed genoeg om je te kunnen adviseren.
Mocht je er wat aan hebben: ik heb nog wel een bak liggen voor de XM TD12. Geen nieuwe meer, maar als je nog een bak kan gebruiken (al is het maar voor onderdelen) dan hoor ik het wel.
KM: stand 380.000 (net ingereden dus)
Schakelde goed voor het demonteren.
Ligt alweer 5 jaar stil.
Voor een krat beugels is ie de jouwe.
Jammer dat het weer zo loopt met TB. “a kind of history repeating”.
Dat is wel heel aardig Alleen 5 jaar stil dat doet ze geen goed helaas. Mn 2e bak had ook jaren stil gelezen en die zat behoorlijk vast, en toen ie reed, was alles lek
Ik hou het wel ff mn in achterhoofd, misschien dat ik hem later wel even ophaal dan
TB heb ik gemailed over advies, maar die laat zich niet horen. Typisch
Ouwe mopperkont
Matthijs309 schreef:Dat is wel heel aardig
Alleen 5 jaar stil dat doet ze geen goed helaas. Mn 2e bak had ook jaren stil gelezen en die zat behoorlijk vast, en toen ie reed, was alles lek
Ik hou het wel ff mn in achterhoofd, misschien dat ik hem later wel even ophaal dan
TB heb ik gemailed over advies, maar die laat zich niet horen. Typisch
Hehe, ik vraag ook niet meer de hoofdprijs natuurlijk Je moet maar kijken of je er nog wat mee kan. Nu las ik dat je in Deventer woont? Ik kom wel eens in Dvt maar alleen niet op korte termijn. Mocht je hem later nog kunnen gebruiken dan kan ik em wel een keer meenemen.
Cool, geef maar een gil dan Ik heb wel familie in die buurt, dus als ikdie kant op ga geef ik jou wel een gil
Ouwe mopperkont
ik begin zo langzamerhand ook het idee te krijgen dat je beter ene sloper kunt kopen met een juiste bak en die erin kan schroeven.
Dat staat voor morgen op de planning. Motor heeft schade, bak is nog goed. Dus die ga ik er vanaf halen.
Ouwe mopperkont
Ik heb vrijdag mn eigen motor uitgebouwd, en gister de motor van de donorbak:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZH7HQJLC
Ouwe mopperkont
Wat een klus zeg. Ga half mei ook aan de slag… Zag ik nu goed dat je de koplampen, grill en bumper in één keer hebt uitgebouwd?
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja hehe, dat kan dus ook Met mn eigen auto doe ik het gewoon per deel omdat het makkelijker hanteerbaar is. Je krijgt op deze manier namelijk de vergrendelingskabel niet makkelijk los.
Ouwe mopperkont

Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Je hebt in ieder geval de ruimte zo te zien.
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Dit was bij de verkoper op locatie
Mijn garagebox is iets kleiner =]
Ouwe mopperkont
Zo, ik heb een andere bak eronder gezet, en het rijdt lekker soepel tot nog toe Meteen 2 hydrolische lekkages gelokaliseert:
De aanvoer slang naar de pomp was ingescheurd en daardoor leek het net alsof de pomp lek was, en de slang die naar de bol op de bak gaat met dat vlechtwerk had hetzelfde.
Van Ton uiteraard niets meer gehoord…
Ouwe mopperkont