Nou dat werkt prima met de dc 022 De Perfecte oplossing!
Hij is met sommige gebrande cd wat trager. Maar de bediening via het stuur werkt dus ook voor de cd speler!! En nu ben ik dus voor 50 euri klaar, voor een nieuwe wisselaar met een kabel.
En het ziet er perfect orgineel uit!
Dus wat werk er:
-Philips dc 022
-Philips rc 026
Je moet dus de grote iso blok hebben female, 5 gaatjes breed 2 gaatjes hoog.
Alleen iemand nog een idee hoe ik hem netje onder de stoel bouw?
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Ik heb de wisselaar onder de passagiers stoel weggebouwd (zoals het hoort). Voor de bevestiging kun je gewoon 2 grote tie-raps gebruiken.
Het is wel handig om bij de wisselaar ook de bevestigingsvoetjes erbij te hebben. Voor het vastzetten doe je de tie-raps door de gaten van de bevestigingsvoeten en zet je de wisselaar vast aan de stang van passagierstoel.
Voor de duidelijkheid nog een fototje…
—> Just can’t get enough of the "Magic Carpet" ride <—

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Let op dat die zendertjes officieel illegaal zijn. Je mag als particulier niet zomaar op de FM band gaan zitten zenden.
Maar ja, kniesoor die daarop let. Ze hebben waarschijnlijk heel weinig vermogen en voor zover ik weet wordt er niet op gecontroleerd.
@ Verkuilm
Is het inbouwen al gelukt? Zo niet dan het volgende:
Ik had gisteren toevallig de voorstoelen uit de XM… een perfecte gelegenheid om een aantal foto’s te maken van de CD-wisselaar.
oja ik heb trouwens 4 tie-raps gebruikt en geen 2;
(2 voor de bevestigingsvoetjes en 2 over de extra losse schroeven)
—> Just can’t get enough of the "Magic Carpet" ride <—
Moet m nog inbouwen, misschien morgenavond eens kijken.
Maar die foto’s zijn erg handig, ga het ook zo doen!
Hoe ging het met die kabel, hoe heb je die in de middenconsole verwerkt?
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980

Totaal aantal Berichten: 230
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
Ff inpikken op dit autoradiodraadje.
Dat CD wisselaar idee vind ik best ook een goed idee. Daar was ik zelf nog niet opgekomen
Nu heb ik ook zo’n oude originele (3040RDS?), maar ik meende die er toch stilaan noodgedwongen uit te flikkeren, aangezien het ding zo nu en dan niet uit z’n beveiligde modus geraakt.
Het rode lampje blijft dan branden en je kan de code niet ingeven. Na een tijdje (uren of dagen) gaat het vanzelf over.
Nu is ‘t weer 3 weken geleden, dus als ik het verleden wat in rekening hou, heb ik er één van de dagen weer van…
Iemand ervaring mee? en een oplossing?
(stroom uittrekken en zodoende resetten helpt niet..)
grtz
Geen idee hoe dat kan, als ik bij mij de accu los gooi moet ik ook de code weer ingeven, dat werkt wel anders dan ik verwachte, je moet op getal 1 drukken en dan met de pijltjes weer het juiste getal op zoeken.
Rij nu met de wisselaar rond, gaat wel goed, is wat traag. Heel soms wil ie een cd niet lezen, probeer ik het later dan doet ie het weer wel. Heb het nog niet met orginele cds geprobeerd.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980