16klepper schreef:woutersmits schreef:Stap ik de deur uit bij m’n vriendin, komt er een prachtige rode 16V voorbijrijden. En dat in het Willemskwartier in Nijmegen in een doodlopend straatje.
Met witte ‘spaakvelgen’.
sinds kort pas een relatie met haar ben daar vaker geweest
Welkom, ik spotte je recentelijk al in de Slotemaker de Bruineweg (vlakbij AH XL), mooie wagen heb je!
en toch zie je ze niet veel…
vandaag onderweg naar huis (30km met oa A2) pas op het Westplein in utrecht de eerste bx: een metallic groene. Kon type en kenteken zo snel niet zien. Toch nog enigszins mijn dag goed
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
B_iks schreef:16klepper schreef:woutersmits schreef:Stap ik de deur uit bij m’n vriendin, komt er een prachtige rode 16V voorbijrijden. En dat in het Willemskwartier in Nijmegen in een doodlopend straatje.
Met witte ‘spaakvelgen’.
sinds kort pas een relatie met haar ben daar vaker geweestWelkom, ik spotte je recentelijk al in de Slotemaker de Bruineweg (vlakbij AH XL), mooie wagen heb je!
dank je ben er ook zuinig op willemskwartier is oude buurt mijn ouders wonen daar nog en ik maak vaker nijmegen onveilig
Gisteren rond 17.30 (+/- 30 min) in hunnecum/nuth ri nuth, een donkerblauwe
?deauville? en een (vuil)witte deauville. Iemand van het forum? ik reed geloof ik in m’n witte deauville, maar kan ook grijze Gti zijn geweest ops: .
verder iemand ooit mijn Bx’en gespot?;
FD-ZR-01 (witte deauville)regio heerlen/sittard/maastricht
GT-FP-33 (witte deauville)tot sept 07 regio rotterdam, nu ook heerlen-sittard-maastricht
XB-49-HD (grijze Gti) tot voor kort amersfoort/denhaag, nu heerlen-sittard-maastricht-eindhoven
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)

Totaal aantal Berichten: 3844
- CX 2200
- CX 2200
16klepper schreef:woutersmits schreef:Stap ik de deur uit bij m’n vriendin, komt er een prachtige rode 16V voorbijrijden. En dat in het Willemskwartier in Nijmegen in een doodlopend straatje.
Met witte ‘spaakvelgen’.
sinds kort pas een relatie met haar ben daar vaker geweest
Ik kom er pas een maand of 5 regelmatig ja! Was een echte verassing om hem te zien. Een BX, en zeker zo’n mooie, is niet echt een willemskwartier auto. En toevallig is rood de favo kleur van m’n vriendin dus dat was extra leuk.
Mijn digit staat dus tegenwoordig ook wel eens in dat straatje en hopelijk over niet al te lange tijd ook m’n groene GT.
Autofan schreef:scania?
Klopt (V8 uiteraard)
Ride to live, live to ride
toch nog wat overgehouden uit mijn VMBO tijd dat ik de hele tijd het luchthoorn teken deed naar vrachtwagens Een vriend van mij is vrachtwagenfreak (heeft ook een eigen forum) en met hem fietste ik toen altijd naar sgool en huis
Ik rij zelf niet meer maar doe af en toe nog ritje, vond het wel bijzonder zoveel BX en te spotten op één dag…
Ride to live, live to ride

Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara 1.6i coupe automaat
bx
Vanmiddag een bezoekje gebracht aan Goofblikscha, en vier schitterende bx’en gespot! De bx’en die hiervan te koop staan, verdienen allemaal een liefhebber!
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
woutersmits schreef:16klepper schreef:woutersmits schreef:Stap ik de deur uit bij m’n vriendin, komt er een prachtige rode 16V voorbijrijden. En dat in het Willemskwartier in Nijmegen in een doodlopend straatje.
Met witte ‘spaakvelgen’.
sinds kort pas een relatie met haar ben daar vaker geweestIk kom er pas een maand of 5 regelmatig ja! Was een echte verassing om hem te zien. Een BX, en zeker zo’n mooie, is niet echt een willemskwartier auto. En toevallig is rood de favo kleur van m’n vriendin dus dat was extra leuk.
Mijn digit staat dus tegenwoordig ook wel eens in dat straatje en hopelijk over niet al te lange tijd ook m’n groene GT.
hou het ff in de gaten of ik jou spot moet zondagmiddag weer met de witte….......ouders…..paasdag

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
@16klepper
je ex sport staat te koop! en volgens mij heeft xmettetje hem gekocht
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:@16klepper
ja heb het gezien is alweer een paar jaartjes terug dat ik hem in mijn bezit had en zoals hij er nu op de foto uitziet zal het wel een restauratie project worden

- BX Sport MK2
- AX GT chic
16klepper schreef:McDean schreef:@16klepper
ja heb het gezien is alweer een paar jaartjes terug dat ik hem in mijn bezit had en zoals hij er nu op de foto uitziet zal het wel een restauratie project worden
op jouw foto is hij prachtig!
McDean schreef:16klepper schreef:McDean schreef:@16klepper
ja heb het gezien is alweer een paar jaartjes terug dat ik hem in mijn bezit had en zoals hij er nu op de foto uitziet zal het wel een restauratie project wordenop jouw foto is hij prachtig!
ja weet ik maar moet bekennen op die foto met die morettes was eigenlijk voor mijn tijd foto gekregen van harry prins had hij nog in zijn archief maar zag er toen in mijn tijd wel iets beter uit als nu

- BX Sport MK2
- AX GT chic
nu is hij eerder groen